Search



Search only items with full text availability
Current filters:


Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 1-10 of 12 (Search time: 0.004 seconds).

  Ο ρόλος της έρευνας στη σχεδίαση και οργάνωση της διαφημιστικής εκστρατείας και η επίδραση της διαφημιστικής εκστρατείας στο εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης

  Η συμβολή του Ίντερνετ και των νέων τεχνολογιων στο βιομηχανικό μάρκετινγκ.

  Σουρωτή Α.Ε. διαδικασία : Παραγωγής - Διοίκησης - Πώλησης

  Ανάλυση δημοσίων σχέσεων : ALUMIL - ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ - MILLENIUM BANK - ΙΜΑΚΟ

  Επιχειρησιακή επικοινωνία, εσωτερική και εξωτερική

  Το μάρκετινγκ σε περιόδους έντονης κρίσης

  Το cloud computing ως μέσο ανάπτυξης μιας επιχείρησης

  Ο τρόπος με τον οποίο οι μικρές και πολύ μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα εργαλεία και τις τεχνικές του marketing

  Διερεύνηση των απόψεων/στάσεων των φοιτητών του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης γύρω από τον ηθικό καταναλωτισμό ως προς τις επιχειρήσεις που έχουν καταγγελθεί για ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές

  Βασικές λειτουργίες των Logistics Και των 3PL εταιριών - Η εφαρμογή τους στον χώρο των αυτοκινήτοβιομηχανιών