Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Item Type
Advanced Search
Useful
Links
Information
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Saved Searches
Favorites
Eureka! Institutional Repository
Eureka! Institutional Repository
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας (ΣΔΟ)
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μεταπτυχιακές Διατριβές
Saved Searches
Save this search
Go!
Discover
Author
1
Αγγέλου, Σωτήριος
1
Γεωργοπούλου, Αικατερίνη
1
Ευαγγέλου, Δέσποινα
1
Παππάς, Νικόλαος
Subject
2
Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
2
Ελλάδα
1
Αξιολόγηση
1
Δημοτικό σχολείο
1
Διαφοροποιημένη διδασκαλία
1
Εικαστικά
1
Εκπαίδευση
1
Καινοτομία
1
Μετασχηματιστική ηγεσία
1
ΤΠΕ(Τεχνολογία Πληροφορίας και Επ...
.
next >
Item Type
4
masterThesis
Date
1
2020
3
2019
Search
Search:
All of DSpace
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας (ΣΔΟ)
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μεταπτυχιακές Διατριβές
for
Search only items with full text availability
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Clear current filters
or
Add more filters
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
View Option
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-4 of 4 (Search time: 0.004 seconds).
previous
1
next
Η αξιολόγηση ως εργαλείο για την αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού : Απόψεις Εκπαιδευτικών Α'θμιας και Β' θμιας εκπαίδευσης. (Master thesis)
Οι απόψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για το ρόλο του μαθήματος των εικαστικών στο δημοτικό σχολείο (Master thesis)
Η συμβολή των ΤΠΕ στην αποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού έργου. Απόψεις και στάσεις των εκπαιδευτικών των διευθύνσεων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Άρτας . (Master thesis)
Η εφαρμογή βασικών άρχων μετασχηματιστικής ηγεσίας για την εισαγωγή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας ως καινοτομία στην ελληνική πρωτοβάθμια εκπαίδευση. (Master thesis)