Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 1-6 of 6 (Search time: 0.003 seconds).
  • previous
  • 1
  • next

  Δραστηριοποίηση ενός καφεκοπτείου με προϊόντα fair trade στη Θεσσαλονίκη

  Ταξιδιωτικό μάρκετινγκ και ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

  Η διερεύνηση των στάσεων και των προτιμήσεων των κατοίκων του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης, όσον αφορά τη διαμονή τους σε ένα πράσινο ξενοδοχείο αλλά και την πρόθεσή τους για αρνητικό και διαλογικό ηθικό καταναλωτισμό, κατά τη χρονική περίοδο Νοέμβριος – Δεκέμβριος 2012

  Διερεύνηση και καταγραφή των απόψεων και των συμπεριφορών των καταναλωτών σχετικά με τους τρεις τύπους της ηθικής καταναλωτικής συμπεριφοράς ως προς τον κλάδο των γαλακτοκομικών και τυροκομικών προϊόντων

  Ποιοτική διερεύνηση της παρελθούσας και μελλοντικής συμπεριφοράς των καταναλωτών ως προς τον αρνητικό ηθικό καταναλωτισμό (boycottage) αναφορικά με γαλακτοκομικά προϊόντα

  Εταιρική κοινωνική ευθύνη και οι αντιδράσεις των καταναλωτών