Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Item Type
Advanced Search
Useful
Links
Information
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Saved Searches
Favorites
Eureka! Institutional Repository
Eureka! Institutional Repository
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας (ΣΔΟ)
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Πτυχιακές Εργασίες
(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
Saved Searches
Save this search
Go!
Discover
Author
3
Χαραλάμπους, Μαρία
2
Κουκαλιώτη, Μαρία
1
Gjura, Leonard
1
Αγγελίδη, Λαμάρα
1
Αγγελίδου, Αγγέλα-Αναστασία
1
Αγγελόπουλος, Θωμάς
1
Αδαλοζίδης, Νικόλαος
1
Αηδώνη, Ουρανία
1
Αθανασίου, Ιωάννης
1
Ακεψιμαίδου, Αθανασία-Δανάη
.
next >
Subject
18
Ελλάδα
13
Θεσσαλονίκη
13
Μάρκετινγκ
12
Marketing
11
Καταναλωτική συμπεριφορά
11
Τουρισμός
10
Διαφήμιση
10
Ηλεκτρονικό εμπόριο
9
Greece
9
Thessaloniki
.
next >
Date
230
2000 - 2020
1
6 - 999
Search
Search:
All of DSpace
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας (ΣΔΟ)
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Πτυχιακές Εργασίες
(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
for
Search only items with full text availability
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Clear current filters
or
Add more filters
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
View Option
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 161-170 of 231 (Search time: 0.006 seconds).
previous
1
...
14
15
16
17
18
19
20
...
24
next
Green Computing : η οικολογική συνείδηση των φοιτητών του ΤΕΙ σχετικά με τη χρήση του Η/Υ (Bachelor thesis)
Ελαιόλαδο και ελληνική οικονομία : το ελαιόλαδο ως δίοδος για την έξοδο από την οικονομική κρίση (Bachelor thesis)
Μελέτη του βαθμού χρήσης των social media από τις εταιρείες στα πλαίσια του μάρκετινγκ και μέτρηση της ανταπόκρισης των καταναλωτών στις ενέργειες των εταιρειών μέσω των social media (Bachelor thesis)
Διερεύνηση των προθέσεων των καταναλωτών για πιθανή συμμετοχή σε μποϊκοτάζ προϊόντων καθώς και προσδιορισμός των παραγόντων που είναι πιθανόν να επηρεάζουν ή και να υποκινούν τη συμμετοχή σε μποϊκοτάζ (Bachelor thesis)
Εργασιακές σχέσεις, παρακίνηση και εργασιακή ικανοποίηση των εργαζομένων στον κλάδο των σούπερ μάρκετ (Bachelor thesis)
Το χάσμα μεταξύ τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και αγορά εργασίας : η οπτική του μάρκετινγκ (Bachelor thesis)
Οι αντιδράσεις των καταναλωτών όταν τους εξαπατούν οι προωθητικές ενέργειες (Bachelor thesis)
Η συμβολή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην τουριστική ανάπτυξη του Εθνικού Πάρκου Δέλτα Αξιού (μελέτη περίπτωσης) (Bachelor thesis)
Καταγραφή και μελέτη, της συμπεριφοράς και της πρόθεσης των καταναλωτών σχετικά με την δυσαρέσκεια τους από κάποιο είδος τροφίμου και τον τρόπο έκφρασης των παραπόνων τους. (Bachelor thesis)
Βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη στη Θεσσαλονίκη (Bachelor thesis)