Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 161-170 of 231 (Search time: 0.006 seconds).

  Green Computing : η οικολογική συνείδηση των φοιτητών του ΤΕΙ σχετικά με τη χρήση του Η/Υ (Bachelor thesis)

  Ελαιόλαδο και ελληνική οικονομία : το ελαιόλαδο ως δίοδος για την έξοδο από την οικονομική κρίση (Bachelor thesis)

  Μελέτη του βαθμού χρήσης των social media από τις εταιρείες στα πλαίσια του μάρκετινγκ και μέτρηση της ανταπόκρισης των καταναλωτών στις ενέργειες των εταιρειών μέσω των social media (Bachelor thesis)

  Διερεύνηση των προθέσεων των καταναλωτών για πιθανή συμμετοχή σε μποϊκοτάζ προϊόντων καθώς και προσδιορισμός των παραγόντων που είναι πιθανόν να επηρεάζουν ή και να υποκινούν τη συμμετοχή σε μποϊκοτάζ (Bachelor thesis)

  Εργασιακές σχέσεις, παρακίνηση και εργασιακή ικανοποίηση των εργαζομένων στον κλάδο των σούπερ μάρκετ (Bachelor thesis)

  Το χάσμα μεταξύ τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και αγορά εργασίας : η οπτική του μάρκετινγκ (Bachelor thesis)

  Οι αντιδράσεις των καταναλωτών όταν τους εξαπατούν οι προωθητικές ενέργειες (Bachelor thesis)

  Η συμβολή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην τουριστική ανάπτυξη του Εθνικού Πάρκου Δέλτα Αξιού (μελέτη περίπτωσης) (Bachelor thesis)

  Καταγραφή και μελέτη, της συμπεριφοράς και της πρόθεσης των καταναλωτών σχετικά με την δυσαρέσκεια τους από κάποιο είδος τροφίμου και τον τρόπο έκφρασης των παραπόνων τους. (Bachelor thesis)

  Βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη στη Θεσσαλονίκη (Bachelor thesis)