Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 31-40 of 52 (Search time: 0.004 seconds).

  Το νεκρό σημείο σε μια επιχείρηση (Bachelor thesis)

  Πολιτικό μάρκετινγκ στην Ελλάδα (Bachelor thesis)

  Οι Δημόσιες και Εργασιακές Σχέσεις στις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ της Αθήνας (Bachelor thesis)

  Ποια είναι τα στοιχεία του Χιονοδρομικού Κέντρου 3-5 Πηγάδια που επηρεάζουν περισσότερο την απόφαση των επισκεπτών του, ηλικίας άνω των 14 ετών, ώστε να τους κάνει να το επισκεφτούν ξανά και να μην επιλέξουν κάποιο άλλο ανταγωνιστικό; (Bachelor thesis)

  Διερεύνηση των απόψεων των καταναλωτών όσον αφορά τη προώθηση προϊόντων στα social media , τη χρήση του e-shop και την επίδραση του branding στην περιοχή της ανατολικής Θεσσαλονίκης. Η περίπτωση της Oxette στο κατάστημα της στο Mediterranean Cosmos. (Bachelor thesis)

  Παραγωγή,μεταποίηση και διακίνηση οπωροκηπευτικών του Νομού Πιερίας (Bachelor thesis)

  Βιομηχανική κάνναβη – προοπτικές χρήσης, προϊόντα και αξιοποίηση (Bachelor thesis)

  Αθλητικό μάρκετινγκ και διαφήμιση (Bachelor thesis)

  Η αλυσίδα άξιας στις οικογενειακές επιχειρήσεις (Bachelor thesis)

  Οι πολιτιστικές δραστηριότητες του Δήμου Ηγουμενίτσας πριν και μετά την κρίση (Bachelor thesis)