Πολιτικό μάρκετινγκ στην Ελλάδα (Bachelor thesis)

Αμπελίδης, Χρήστος/ Αγγελόπουλος, Θωμάς/ Χάτσιος, Αναστάσιος


Σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι να εξεταστεί η χρήση του marketingστη πολιτική, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην πολιτική διαφήμιση, σε σχέση πάντοτε με τις τελευταίες βουλευτικές εκλογές (2015) της χώρας μας. Η παρούσα εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Το πρώτο μέρος αποτελείται από επτά (7) κεφάλαια. Το δεύτερο μέρος αποτελείται από μια πρωτογενή έρευνα με τα αποτελέσματα όπου στη συνέχεια ακολουθούν και τα συμπεράσματα. Σε ότι αφορά το πρώτο μέρος, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια σύντομη αναφορά της πολιτικής διαφήμισης στο Ελληνικό κράτος από τον Α΄ Παγκόσμιο πόλεμο μέχρι και τη νέα χιλιετία. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται εκτενή αναφορά της ποπ κουλτούρας, σχετικά με τη χρήση της, γενικότερα από την πολιτική σκηνή αλλά και σχετικά τόσο με την επίδρασή της στη πολιτική διαφήμιση όσο και με την επίδρασή της στους νεαρούς ψηφοφόρους. Το τρίτο κεφάλαιο περιλαμβάνει τη συγκριτική πολιτική διαφήμιση. Στην αρχή αναφέρεται η έννοια, στη συνέχεια αναφέρονται τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα και τέλος σχετικά με το πώς χρησιμοποιείται από τους διαφημιστές. Το τέταρτο κεφάλαιο περιέχει την αρνητική πολιτική διαφήμιση. Περιλαμβάνει τον ορισμό, τις όψεις που έχει η αρνητική πολιτική διαφήμιση, το αρνητισμό στην πολιτική διαφήμιση, τις πηγές και τις επιδράσεις της αρνητικής πολιτικής διαφήμισης. Το πέμπτο κεφάλαιο αναφέρεται τόσο στις δημοσκοπήσεις γενικά όσο και από ποιους χρησιμοποιούνται ειδικότερα. Το έκτο κεφάλαιο αναφέρεται στον πολιτικό λόγο και στην πολιτική επικοινωνία. Τέλος, στο έβδομο κεφάλαιο έχουμε μια πλήρη ανάλυση της πολιτικής διαφήμισης από την μεταπολίτευση μέχρι και σήμερα. Στο δεύτερο μέρος υπάρχει το ερωτηματολόγιο με τα αποτελέσματα των ερωτήσεων και τα συμπεράσματα. Το γενικό συμπέρασμα που προκύπτει από την έρευνα είναι ότι οι συμμετέχοντες φαίνεται να είναι ιδιαίτερα επιφυλακτικοί και να μην εμπιστεύονται τα πολιτικά πρόσωπα όταν αυτά παρουσιάζονται στις πολιτικές διαφημίσεις. Επίσης, ένα άλλο συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι, οι νεότεροι προτιμούν να ενημερώνονται από το διαδίκτυο σε αντίθεση με τους μεγαλύτερους ηλικιακά ερωτώμενους που προτιμούν τη τηλεόραση. Ακόμη η συντριπτική πλειοψηφία του δείγματος επιθυμεί την συνεχή ενημέρωση για τις πολιτικές εξελίξεις. Τέλος, οι πολιτικές διαφημίσεις δεν δείχνουν πλέον να διαμορφώνουν την επιλογή του κόμματος που θα ψηφίσουν οι πολίτες στις εκλογές.
Alternative title / Subtitle: Political marketing in Greece
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης.
Keywords: πολιτικό μάρκετινγκ;πολιτική διαφήμιση;συγκριτική πολιτική διαφήμιση;αρνητική πολιτική διαφήμιση;βουλευτικές εκλογές 2015;δημοσκοπήσεις;πολιτικός λόγος;πολιτική επικοινωνία;Ελλάδα
Description: Πτυχιακή εργασία -- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας -- Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2015 (α/α 6943A)
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13718
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ampelidis_Aggelopoulos_Chatsios.pdf2.45 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13718
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.