Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 61-70 of 71 (Search time: 0.005 seconds).

  In-app διαφημίσεις εντός των δωρεάν εφαρμογών και η διερεύνηση της δυναμικής τους

  Η διερεύνηση της συμβολής των φοιτητών και αποφοίτων του Τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης του ΑΤΕΙΘ στην επιτυχημένη διαδοχή, την διοίκηση καιτ ην περαιτέρω ανάπτυξη της οικογενειακής επιχείρησης

  Οικονομία κρασιού Wine economics

  Η δημιουργία ιστοσελίδας της εταιρίας λογιστική Βορείου Ελλάδος

  Το χιούμορ στη διαφήμιση

  Διερεύνηση της γνώσης, στάσης, πρόθεσης και συμπεριφοράς των καταναλωτών προς το Marketing μέσω κινητού τηλεφώνου

  Η διαχείριση εκδηλώσεων και η μελέτη περίπτωσης του ICCMI 2012

  Διερεύνηση και καταγραφή των στάσεων και των συμπεριφορών των κατοίκων του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης, όσον αφορά τα ηθικά προϊόντα

  Exploring the views, attitudes and behaviors of individuals, households of the agglomeration of Thessaloniki, aged 18 years and above during the period November 2014-January 2015, on the degree of participation in active ethical consumerism

  Δημόσιες και εργασιακές σχέσεις σε Super Market στις περιοχές του Πανοράματος (Θεσσαλονίκης) και Κιλκίς