In-app διαφημίσεις εντός των δωρεάν εφαρμογών και η διερεύνηση της δυναμικής τους

Ασημακόπουλος, Κωνσταντίνος/ Διασινός, Μιχαήλ-Ελευθέριος


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Διαφήμιση;In-app Advertising;Mobile Marketing;Διαφημιστικά Δίκτυα
Issue Date: 9-Mar-2015
Abstract: Η εξάρτηση που έχει πλέον ο μέσος καταναλωτής στην κινητή του συσκευή δεν έχει παρατηρηθεί ξανά. Αυτό το φαινόμενο δίνει στους διαφημιστές και mobile marketing μια πληθώρα από εργαλεία Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο της την μελέτη των In-app διαφημίσεων, μιας από τις πιο πρόσφατες μεθόδου διαφήμισης σε κινητές συσκευές. Αναλύονται τα πλεονεκτήματα που μπορούν να εκμεταλλευτούν δημιουργοί εφαρμογών και διαφημιστές, ο τρόπος που λειτουργεί αυτό το σύστημα διαφημίσεων, οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν για τον χρήστη καθώς και οι βελτιώσεις που μπορούν και χρειάζονται να επέλθουν στο συγκεκριμένο διαφημιστικό μοντέλο.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2014--αα6287
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5157
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diasinos_Mixail-Eleftherios.pdf999.96 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5157
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.