Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 31-40 of 234 (Search time: 0.004 seconds).

  Δυνατότητες υιοθέτησης και εφαρμογής του cloud computing από το Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα της Θεσσαλονίκης και ειδικότερα από το Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης για την υποστήριξη των φοιτητών του

  Δραχμή ή Ευρώ – Υπέρ και Κατά

  Το μάρκετινγκ των πολιτικών κομμάτων στην Ελλάδα. Ανάλυση περιεχομένου έντυπων και τηλεοπτικών διαφημίσεων

  Reasons attractiveness of the island of Mykonos and applicability of the tourism model

  Ηλεκτρονικές πλατφόρμες εκπαίδευσης και Τήλε-εκπαίδευση – Εκτίμηση της διαφαινόμενης αλλαγής της ηλεκτρονικής πλατφόρμας από το ακαδημαϊκό προσωπικό του Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης

  Satisfaction of fast food consumer units : the case of Goody's restaurant

  Η διερεύνηση και η καταγραφή της στάσης/άποψης, της γνώσης και της συμπεριφοράς των φοιτητών/φοιτητριών ηλικίας 18- 25, του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης για τη διαφήμιση στο Διαδίκτυο και ιδιαίτερα μέσω του Facebook

  Retail trade : tiles and plumbing fixtures before and after economic crisis

  Πράσινα ξενοδοχεία

  Greek exports of olive oil and table olives