Satisfaction of fast food consumer units : the case of Goody's restaurant

Σαρμανιώτης, Χρήστος/ Παρισίδου, Αναστασία/ Κατσάτου, Δήμητρα/ Τζώρτζη, Ουρανία


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Πελάτες (Καταναλωτές);Ικανοποίηση πελατών;Customers (Consumers);Customer satisfaction
Issue Date: 20-Jun-2013
Abstract: Η πτυχιακή αυτή εργασία ασχολείται με το φαινόμενο των ημερών μας,σύμφωνα με το οποίο η απαίτηση των καταναλωτών για καλύτερα αλλά και φθηνότερα προϊόντα που κυκλοφορούν στην αγορά όλο και μεγαλώνει. Ο πελάτης - καταναλωτής είναι επιλεκτικός απέναντι στην πληροφόρηση που θα δεχθεί και από παθητικό δέκτη έχει εξελιχθεί σε ενεργητικό, θέτοντας συγχρόνως τους όρους σχετικά με την κάλυψη των αναγκών και των επιθυμιών του. Οι πελάτες - καταναλωτές της εποχής μας δεν θεωρούνται πλέον απλοί αγοραστές αλλά καταναλωτές που μπορούν να διακρίνουν τις επιχειρήσεις εκείνες οι οποίες μπορούν σε σημαντικό βαθμό να διαφοροποιούν τον τρόπο προώθησης των προϊόντων τους. Στο σύγχρονο περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από την υψηλό ανταγωνισμό η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ικανοποίηση του πελάτη είναι καθοριστικής σημασίας για την επιβίωση μιας επιχείρησης αλλά και την απόκτηση συγκριτικού πλεονεκτήματος έναντι όλων των άλλων.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2010--αα930
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5238
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Parisidou_Anastasia.pdf3.69 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5238
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.