Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 1-5 of 5 (Search time: 0.039 seconds).
  • previous
  • 1
  • next

  Παράγοντες που επηρεάζουν καθορίζουν τα προϊοντα ιδιωτικής ετικέτας premium: η περίπτωση της αλυσίδας σούπερμαρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος

  Διερεύνηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στην περίοδο της οικονομικής κρίσης, λαμβανομένης υπόψη της ανάμιξης του καταναλωτή στη διαδικασία λήψης απόφασης αγοράς : ερευνώμενα προϊόντα : καφές-χαρτικά

  Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και η εξέλιξη τους

  Διερεύνηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στην περίοδο της οικονομικής κρίσης, λαμβανομένης υπόψη της ανάμιξης του καταναλωτή στη διαδικασία λήψης απόφασης αγοράς, για τις διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων

  Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στην Ελλάδα. Ο κλάδος των τροφίμων ιδιωτικής που πωλούνται σε σούπερμάρκετ και η τάση - συμπεριφορά των καταναλωτών