Παράγοντες που επηρεάζουν καθορίζουν τα προϊοντα ιδιωτικής ετικέτας premium: η περίπτωση της αλυσίδας σούπερμαρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος

Βλαχάκης, Σωτήριος/ Μυλωνοπούλου, Θεοδώρα


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Ιδιωτικές ετικέτες;Ιδιωτική ετικέτα premium;Premium brand;Άλφα Βήτα Βασιλόπουλος;ΑΒ Βασιλόπουλος (Σούπερμάρκετ);Σούπερ μάρκετ;Βασιλόπουλος ΑΒ;Premiums (Λιανικό εμπόριο);Μελέτες περιπτώσεων;Premium σειρά προϊόντων;Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας;Προϊόντα λιανεμπορικής επωνυμίας;Προϊόντα των σούπερμαρκετ
Issue Date: 9-Oct-2012
Description: Πτυχιακή εργασία -- ΣΔΟ -- Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2012 -- αα3789
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4747
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Milonopoulou_Theodora.pdf3.14 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4747
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.