Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Item Type
Advanced Search
Useful
Links
Information
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Saved Searches
Favorites
Eureka! Institutional Repository
Eureka! Institutional Repository
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας (ΣΔΟ)
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Πτυχιακές Εργασίες
(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
Saved Searches
Save this search
Go!
Discover
Author
1
Κασσαμανώλη, Μαρία-Ελένη
1
Κοτζαμπεγούνης, Αθανάσιος
1
Κουκουρίδου, Καλλιόπη
1
Κουρουτσαλάκη, Χρυσή
1
Κόκκα, Μαρία
1
Μαυρίδης, Σάββας
1
Μητροφάνης, Αλέξανδρος
1
Μπαλάφα, Μαρία
1
Μπαρμπόκας, Φωκίων
1
Μπράχο, Αιμιλία
.
< previous
next >
Subject
11
Consumer behaviour
10
Consumer behavior-Case studies
9
Καταναλωτές
8
Ηθικός καταναλωτισμός
8
Καταναλωτές-Στάσεις
7
Καταναλωτική συμπεριφορά
6
Μποϊκοτάζ
5
Συμπεριφορά καταναλωτή-Μελέτες πε...
4
Consumer behavior
4
Consumers-Attitudes
.
next >
Date issued
1
2015
2
2014
10
2013
9
2012
1
2010
Item Type
23
other
2
bachelorThesis
Date
1
2016
1
2014
Search
Search:
All of DSpace
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας (ΣΔΟ)
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Πτυχιακές Εργασίες
(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
for
Search only items with full text availability
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Clear current filters
or
Add more filters
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
View Option
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-10 of 25 (Search time: 0.005 seconds).
previous
1
2
3
next
Η ανάπτυξη του digital marketing στον κόσμο των τραπεζών και πως επηρεάζει τη συμπεριφορά των πελατών τους.
Μάρκετινγκ βιολογικών προϊόντων και συμπεριφορά καταναλωτή: παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν θετικά την συχνότητα αγοράς βιολογικών προϊόντων από τους καταναλωτές
Αρνητικός ηθικός καταναλωτισμός
Συμπεριφορά καταναλωτή απέναντι στην επωνυμία της Lacoste για την αγορά της Θεσσαλονίκης
Η διερεύνηση της πρόθεσης αγοραστικής συμπεριφοράς προϊόντων Fair Trade σε κατάστημα delicatessen των καταναλωτών της Άνω και Κάτω Τούμπας Θεσσαλονίκης κατά τη χρονική περίοδο του χειμώνα 2007
Διερεύνηση των απόψεων των κατοίκων του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης σχετικά με τους τρόπους δράσης και τα μέσα προσέγγισης που προτιμούν, ώστε να συμμετάσχουν σε ενέργειες ηθικού καταναλωτισμού
Η γνώση, η πρόθεση αγοράς και οι απόψεις των οικονομικά ενεργών κατοίκων του Δήμου Θεσσαλονίκης, ηλικίας άνω των 18 ετών, σχετικά με το Δίκαιο Εμπόριο: η διερεύνηση και καταγραφή των ψυχογραφικών και δημογραφικών χαρακτηριστικών τους
Διερεύνηση των απόψεων των καταναλωτών άνω των 15 ετών μελών των νοικοκυριών της περιοχής της Τούμπας, το Δήμου Θεσσαλονίκης, κατά το χρονικό διάστημα από 5 Νοεμβρίου εώς και 15 Δεκεμβρίου 2012, για τη γνώση, τις στάσεις και την πρόιεση διαμονής τους σχετικά με την επιλογή ενός πράσινου ή/και ηθικού ξενοδοχειου, όπως επίσης και την πρόθεση συμμετοχής τους σε αρνητικό ηθικό καταναλωτισμό (boycottage) και σε διαλογικές ενέργειες ηθικού καταναλωτισμού.
Η επίδραση του φύλου στην αγοραστική συμπεριφορά
Private Labels: Η στάση των καταναλωτών απέναντί τους