Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Item Type
Advanced Search
Useful
Links
Information
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Saved Searches
Favorites
Eureka! Institutional Repository
Eureka! Institutional Repository
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας (ΣΔΟ)
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Πτυχιακές Εργασίες
Κατεύθυνση Μαρκετινγκ
Saved Searches
Save this search
Go!
Discover
Author
1
Αναστασίου, Ζωή
1
Βαλσαμάκη, Ηλιάνα
1
Βλάχος, Βασίλειος
1
Γεωργίου, Γιώργος
1
Γιαγτζίδου, Γεωργία
1
Γκίνη, Άννα
1
Γκαλιάνης, Θεοφάνης
1
Δροσινού, Σουσάνα
1
Δωροκίδου, Γεωργία
1
Ζιουμπέρη, Τζονάντα
.
next >
Subject
4
στάσεις
2
marketing
2
αλυσίδα αξίας
2
ηθικός καταναλωτισμός
2
καταναλωτές
2
καταναλωτές πολεοδομικού συγκροτή...
2
καταναλωτική συμπεριφορά
2
μάρκετινγκ
2
οικογενειακές επιχειρήσεις
1
"μποϋκοτάζ ανήθικων" προϊόντων
.
next >
Search
Search:
All of DSpace
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας (ΣΔΟ)
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Πτυχιακές Εργασίες
Κατεύθυνση Μαρκετινγκ
for
Search only items with full text availability
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Clear current filters
or
Add more filters
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
View Option
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 11-20 of 21 (Search time: 0.004 seconds).
previous
1
2
3
next
Οι τρόποι με τους οποίους εκφράζουν οι καταναλωτές τη δυσαρέσκεια ή τα παράπονά τους σχετικά με τα ελαττωματικά ή αλλοιωμένα είδη τροφίμων (Bachelor thesis)
Οι ταξιδιωτικές συνήθειες των Ελλήνων καθώς και οι δημοφιλέστεροι προορισμοί εξωτερικού γι αυτούς (Bachelor thesis)
Διερεύνηση της γνώσης, στάσης και συμπεριφοράς των καταναλωτών σχετικά με το Mobile Marketing (Bachelor thesis)
Η διερεύνηση των στάσεων και της καταναλωτικής συμπεριφοράς των καταναλωτών του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης σχετικά με τον Ηθικό Καταναλωτισμό και ειδικότερα σχετικά με τα βιολογικά προϊόντα και μποϊκοτάζ των εισαγόμενων προϊόντων. (Bachelor thesis)
Η εξαγωγική δραστηριότητα των ελληνικών επιχειρήσεων στον τομέα της ζαχαροπλαστικής. Μελέτη της περίπτωσης της επιχείρησης ΙΟΝ (Bachelor thesis)
Πρόγραμμα Μάρκετινγκ, για την εισαγωγή ενός Low Cost Brand Αντλιών Θερμότητας(α) και την χάραξη ενός νέου δικτύου Λιανικής Πώλησης(β) από την Εταιρία Toshiba-Καρακάσης Μον.ΕΠΕ (Bachelor thesis)
Η επιχειρηματικότητα στις οικογενειακές επιχειρήσεις και η σημαντικότητα της διαδοχής (Bachelor thesis)
Η διερεύνηση των στάσεων και της συμπεριφοράς των καταναλωτών της Θεσσαλονίκης σχετικά με τον Θετικό, Αρνητικό και Διαλογικό Καταναλωτισμό (Bachelor thesis)
Διερεύνηση των πεποιθήσεων, στάσεων, παρελθούσας συμμετοχής και πρόθεσης συμμετοχής των καταναλωτών του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης σε μποϊκοτάζ "ανήθικων" προϊόντων ευρείας κατανάλωσης που διατίθενται στα σούπερ μάρκετ (Bachelor thesis)
Διερεύνηση και καταγραφή στάσεων καταναλωτών κατοίκων Θεσσαλονίκης απέναντι στον ηθικό καταναλωτισμό (Bachelor thesis)