Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 51-60 of 92 (Search time: 0.005 seconds).

  Το Direct Marketing και η αποδοτικότητα του

  Event: ένα σύγχρονο μέσο προώθησης του marketing

  Η σημασία των πωλήσεων εν μέσω οικονομικής κρίσης για την εταιρία Labor Market

  Μελέτη τουριστικής ανάπτυξης του Δήμου Αβδήρων

  Η επίδρασή των κοινωνικών δικτύων στο μάρκετινγκ και στους καταναλωτές

  Διερεύνηση των απόψεων/στάσεων των φοιτητών του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης γύρω από τον ηθικό καταναλωτισμό ως προς τις επιχειρήσεις που έχουν καταγγελθεί για ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές

  Η μουσική ως επικοινωνιακό μέσο και η εξειδικευμένη χρήση της στον χώρο του μάρκετινγκ

  Σχεδιασμός επιχειρηματικού πλάνου για την ίδρυση & ανάπτυξη ενός διαδραστικού διαδικτυακού σταθμού

  Επιχειρηματικότητα:Κίνητρα και μοντέλα συμπεριφοράς:Μία νέα ερμηνεία βασισμένη στο μοντέλο TRI-ANTHROPOTYPE PASCHALIDIS:Τι παρακινεί τον κάθε τύπο να γίνει επιχειρηματίας; (Bachelor thesis)

  Η χρήση των εργαλείων του μάρκετινγκ στις οικογενειακές επιχειρήσεις. Μία σύγκριση στην οργανωτική δομή μεγάλων και μικρών επιχειρήσεων (Bachelor thesis)