Event: ένα σύγχρονο μέσο προώθησης του marketing

Ταυλαρίδης, Εμμανουήλ/ Τατσιόπουλος, Βασίλειος/ Μήτσιου, Γεώργιος


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Προώθηση μάρκετινγκ;Marketing promotion
Issue Date: 28-Nov-2013
Abstract: Σήμερα ο αριθμός των events που πραγματοποιούνται είναι τόσο μεγάλος όσο ποτέ άλλοτε. Οργανισμοί και επιχειρήσεις τα χρησιμοποιούν ως βοήθεια στην στρατηγική του marketing και για την δημιουργία μιας επιθυμητής εικόνας.
Description: Πτυχιακή εργασία -- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας -- Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2008 -- αα1061
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4916
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mitsios_Tatsiopoulos.pdf768.35 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4916
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.