Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Item Type
Advanced Search
Useful
Links
Information
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Saved Searches
Favorites
Eureka! Institutional Repository
Eureka! Institutional Repository
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας (ΣΔΟ)
Saved Searches
Save this search
Go!
Discover
Author
1
Έλληνας, Χρίστος
1
Αγαθού, Σπυριδούλα-Μαρία
1
Ακεψιμαϊδου, Δέσποινα
1
Ανδρουλάκη, Ιουλία
1
Αραμπατζής, Γεώργιος
1
Βασιλειώρη, Μαρία
1
Βογιατζάκης, Γεώργιος
1
Βογιατζίδου, Αικατερίνη
1
Γαρνάβου, Ειρήνη
1
Γεωργάκης, Αντώνιος
.
next >
Subject
21
Consumers
13
Ηθικός καταναλωτισμός
12
Καταναλωτές-Στάσεις
9
Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας
9
Συμπεριφορά καταναλωτή
8
Behavior, Consumer
8
Economic crisis
8
Καταναλωτισμός
8
Οικονομική κρίση
8
Συμπεριφορά, Καταναλωτική
.
next >
Date issued
11
2015
5
2014
10
2013
13
2012
3
2008
1
2005
Search
Search:
All of DSpace
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας (ΣΔΟ)
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Δημοσιεύσεις ΕΠ
Πτυχιακές Εργασίες
Διδακτορικές Διατριβές
Μεταπτυχιακές Διατριβές
Ορκομωσίες
Σημειώσεις Μαθημάτων
for
Search only items with full text availability
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Clear current filters
or
Add more filters
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
View Option
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 11-20 of 43 (Search time: 0.005 seconds).
previous
1
2
3
4
5
next
Καταναλωτικός εθνοκεντρισμός
Μη Αγοραστικές Οικολογικές Συμπεριφορές
The attitude of consumers, residents of east Thessaloniki toward private label products/private label during the economic crisis
Διερεύνηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στην περίοδο της οικονομικής κρίσης, λαμβανομένης υπόψη της ανάμιξης του καταναλωτή στη διαδικασία λήψης απόφασης αγοράς : ερευνώμενα προϊόντα : καφές-χαρτικά
Διερεύνηση της συμπεριφόρας των ελλήνων καταναλωτών άνω των 15 ετών κατά την περίοδο του Φεβρουαρίου 2012, πόσο επηρεάζεται από ηθικά κριτήρια και από ποια μέσα
Διερεύνηση των απόψεων των καταναλωτών άνω των 15 ετών μελών των νοικοκυριών της περιοχής της Τούμπας, το Δήμου Θεσσαλονίκης, κατά το χρονικό διάστημα από 5 Νοεμβρίου εώς και 15 Δεκεμβρίου 2012, για τη γνώση, τις στάσεις και την πρόιεση διαμονής τους σχετικά με την επιλογή ενός πράσινου ή/και ηθικού ξενοδοχειου, όπως επίσης και την πρόθεση συμμετοχής τους σε αρνητικό ηθικό καταναλωτισμό (boycottage) και σε διαλογικές ενέργειες ηθικού καταναλωτισμού.
Οι στάσεις και η πρόθεση υιοθέτησης ενεργειών Ηθικού Καταναλωτισμού των καταναλωτών εναντίον των ανήθικων, κοινωνικά και περιβαλλοντικά, επιχειρήσεων
Franchise - επιχειρήσεις εστίασης: απόψεις και στάσεις των καταναλωτών
Η διευρέυνηση και η καταγραφή των απόψεων και των προτιμήσεων των ατόμων, των νοικοκυριών στο πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης, ηλικίας 15 και ανω, σχετικά με τα πράσινα ξενοδοχεία και την πρόθεση για μποϋκοτάζ σε ξενοδοχεία μη φιλικά προς το περιβάλλον, κατά τη χρονική περίοδο Νοέμβριο - Δεκέμβριο 2011
Εξελίξεις στην ψηφιακή οικονομία