Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Item Type
Advanced Search
Useful
Links
Information
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Saved Searches
Favorites
Eureka! Institutional Repository
Eureka! Institutional Repository
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας (ΣΔΟ)
Saved Searches
Save this search
Go!
Discover
Author
1
Αγαθού, Σπυριδούλα-Μαρία
1
Ακεψιμαϊδου, Δέσποινα
1
Ανδρουλάκη, Ιουλία
1
Αραμπατζής, Γεώργιος
1
Βασιλειώρη, Μαρία
1
Βογιατζάκης, Γεώργιος
1
Βογιατζίδου, Αικατερίνη
1
Γαρνάβου, Ειρήνη
1
Γεωργάκης, Αντώνιος
1
Γιαπάντζαλη, Σουλτάνα
.
next >
Subject
18
Consumers
13
Ηθικός καταναλωτισμός
12
Καταναλωτές-Στάσεις
9
Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας
9
Συμπεριφορά καταναλωτή
8
Behavior, Consumer
8
Economic crisis
8
Καταναλωτισμός
8
Οικονομική κρίση
8
Συμπεριφορά, Καταναλωτική
.
next >
Date issued
11
2015
5
2014
10
2013
13
2012
Item Type
39
other
Search
Search:
All of DSpace
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας (ΣΔΟ)
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Δημοσιεύσεις ΕΠ
Πτυχιακές Εργασίες
Διδακτορικές Διατριβές
Μεταπτυχιακές Διατριβές
Ορκομωσίες
Σημειώσεις Μαθημάτων
for
Search only items with full text availability
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Clear current filters
or
Add more filters
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
View Option
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 31-39 of 39 (Search time: 0.004 seconds).
previous
1
2
3
4
next
Διερεύνηση της ανταπόκρισης των καταναλωτών στην ηθική κατανάλωση: Η αγοραστική συμπεριφορά βιολογικών προϊόντων και οι παράγοντες επηρεασμού της, στην περιοχή της Θεσσαλονίκης
Διερεύνηση λόγων χρήσης και μη χρήσης της υπηρεσίας PayPal από τους έλληνες καταναλωτές ηλικίας 18 και άνω, οι οποίοι κατοικούν στη Θεσσαλονίκη και στη περιφέρειά της για το οικονομικό έτος 2014
Η επίδρασή των κοινωνικών δικτύων στο μάρκετινγκ και στους καταναλωτές
Διερεύνηση των απόψεων/στάσεων των φοιτητών του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης γύρω από τον ηθικό καταναλωτισμό ως προς τις επιχειρήσεις που έχουν καταγγελθεί για ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Η διερεύνηση της στάσης των καταναλωτών απέναντι στα αναψυκτικά τύπου cola
Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας: έρευνα των γνώσεων και των τάσεων των καταναλωτών κατοίκων του Ν. Θεσσαλονίκης, που ψωνίζουν στα super market της Δυτικής Θεσσαλονίκης, σχετικά με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας
Διερεύνηση της πρόθεσης συμμετοχής των καταναλωτών σε μποϊκοτάζ προϊόντων και υπηρεσιών καθώς και της πρόθεσης διαλογικού ηθικού καταναλωτισμού.
Διερεύνηση της γνώσης, στάσης, πρόθεσης και συμπεριφοράς των καταναλωτών προς το Marketing μέσω κινητού τηλεφώνου
Διερεύνηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στην περίοδο της οικονομικής κρίσης, λαμβανομένης υπόψη της ανάμιξης του καταναλωτή στη διαδικασία λήψης απόφασης αγοράς : ερευνώμενα προϊόντα : χαρτικά-καφές