Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας: έρευνα των γνώσεων και των τάσεων των καταναλωτών κατοίκων του Ν. Θεσσαλονίκης, που ψωνίζουν στα super market της Δυτικής Θεσσαλονίκης, σχετικά με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

Βλαχάκης, Σωτήριος/ Πατράλη, Κυριακή


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Buying habits;Επώνυμα προϊόντα;consumers;Θεσσαλονίκη;Brand name products;Private label products;Consumer attitude;Thessaloniki;Σουπερμάρκετ;Supermarket;super market;Στάση καταναλωτών;Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας;Καταναλωτές;Αγοραστικές συνήθειες
Issue Date: 24-Jan-2012
Abstract: Στην εργασία αυτή εξετάζονται, μέσω βιβλιογραφικής επισκόπησης, τα θέματα που θεωρούνται σημαντικά για την ανάλυση της συμπεριφοράς των καταναλωτών απέναντι στα private label προϊόντα. Καταρχήν, εξετάζεται και αναλύεται διεξοδικά το θέμα της ιδιωτικής ετικέτας, καθώς επίσης και τα μερίδια αγοράς που κατέχουν τα private label προϊόντα στις σημαντικότερες κατηγορίες. Επίσης, αναλύονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους για τους εμπόρους λιανικής, τους παραγωγούς και τους καταναλωτές. Τρίτον, γίνεται εκτενής περιγραφή του τι είναι τα επώνυμα προϊόντα και ποιες στρατηγικές ακολουθούνται από τους παραγωγούς και τους εμπόρους λιανικής. Τέλος, εξετάζεται ο ρόλος της τιμής των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, της προώθησης και της συσκευασίας τους όσον αφορά την προτίμηση των καταναλωτών στο μέλλον και ιδιαίτερα μετά το τέλος της οικονομικής κρίσης.
Description: Πτυχιακή εργασία -- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας -- Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2011 -- αα17
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5303
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Patrali_Kuriaki.pdf3.45 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5303
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.