Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 11-20 of 39 (Search time: 0.005 seconds).

  Καταναλωτικός εθνοκεντρισμός

  The attitude of consumers, residents of east Thessaloniki toward private label products/private label during the economic crisis

  Διερεύνηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στην περίοδο της οικονομικής κρίσης, λαμβανομένης υπόψη της ανάμιξης του καταναλωτή στη διαδικασία λήψης απόφασης αγοράς : ερευνώμενα προϊόντα : καφές-χαρτικά

  Διερεύνηση της συμπεριφόρας των ελλήνων καταναλωτών άνω των 15 ετών κατά την περίοδο του Φεβρουαρίου 2012, πόσο επηρεάζεται από ηθικά κριτήρια και από ποια μέσα

  Διερεύνηση των απόψεων των καταναλωτών άνω των 15 ετών μελών των νοικοκυριών της περιοχής της Τούμπας, το Δήμου Θεσσαλονίκης, κατά το χρονικό διάστημα από 5 Νοεμβρίου εώς και 15 Δεκεμβρίου 2012, για τη γνώση, τις στάσεις και την πρόιεση διαμονής τους σχετικά με την επιλογή ενός πράσινου ή/και ηθικού ξενοδοχειου, όπως επίσης και την πρόθεση συμμετοχής τους σε αρνητικό ηθικό καταναλωτισμό (boycottage) και σε διαλογικές ενέργειες ηθικού καταναλωτισμού.

  Οι στάσεις και η πρόθεση υιοθέτησης ενεργειών Ηθικού Καταναλωτισμού των καταναλωτών εναντίον των ανήθικων, κοινωνικά και περιβαλλοντικά, επιχειρήσεων

  Franchise - επιχειρήσεις εστίασης: απόψεις και στάσεις των καταναλωτών

  Η διευρέυνηση και η καταγραφή των απόψεων και των προτιμήσεων των ατόμων, των νοικοκυριών στο πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης, ηλικίας 15 και ανω, σχετικά με τα πράσινα ξενοδοχεία και την πρόθεση για μποϋκοτάζ σε ξενοδοχεία μη φιλικά προς το περιβάλλον, κατά τη χρονική περίοδο Νοέμβριο - Δεκέμβριο 2011

  Διερεύνηση των απόψεων των καταναλωτών αναφορικά με τη γνώση, τις τάσεις, τις προθέσεις τους για διαμονή σε ένα πράσινο ξενοδοχείο. Επίσης, της συμμετοχής τους σε μποϊκοτάζ και διαλογικές ενέργειες εναντίον ξενοδοχειακών αλυσίδων που έχουν καταγγελθεί για ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές.

  Διερεύνηση και καταγραφή των απόψεων και των συμπεριφορών των καταναλωτών σχετικά με τους τρεις τύπους της ηθικής καταναλωτικής συμπεριφοράς ως προς τον κλάδο των γαλακτοκομικών και τυροκομικών προϊόντων