Δικτυακό marketing

Κουρτέσας, Γεώργιος/ Τσιάβου, Χρύσα


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: B2B Marketing;B2C Marketing;Web marketing;Online marketing;Τουριστικό μάρκετινγκ;Ίντερνετ μάρκετινγκ
Issue Date: 13-Nov-2007
Abstract: The purpose of this thesis is to enter the philosophy of internet marketing, starting from conventional marketing with references to its principles, its tools as well as its evolution through time. This thesis emphasizes on internet marketing, putting effort on explaining how traditional marketing model was adapted to the latest developments, what were the changes that internet marketing brought to the market and businesses and the impact that has been observed on consumer behavior.
Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η διείσδυση στη φιλοσοφία του δικτυακού μάρκετινγκ, ξεκινώντας από το κλασσικό , με αναφορά στις αρχές που το διέπουν, τα εργαλεία τα οποία χρησιμοποιεί καθώς επίσης και την εξέλιξή τους στον χρόνο. Σε αυτή την εργασία θα δοθεί έμφαση στο διαδικτυακό μάρκετινγκ λοιπόν προσπαθώντας να εξηγήσει το πώς το παραδοσιακό μοντέλο προσαρμόστηκε στις εξελίξεις, τις αλλαγές που επέφερε στην αγορά και στις επιχειρήσεις, τον αντίκτυπο που είχε στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών.
Description: Πτυχιακή εργασία--Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας--Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων, 2007--αα2810
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/6625
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsiavou_Xrysa_ppt.pdf1.45 MBAdobe PDFView/Open
Tsiavou_Xrysa.pdf11.78 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/6625
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.