Δικτυακό marketing

Κουρτέσας, Γεώργιος/ Τσιάβου, Χρύσα


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚουρτέσας, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΤσιάβου, Χρύσαel
dc.date.accessioned2007-11-13T19:02:12Zel
dc.date.accessioned2018-02-28T11:40:08Z-
dc.date.available2007-11-13T19:02:12Zel
dc.date.available2018-02-28T11:40:08Z-
dc.date.issued2007-11-13T19:02:12Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/6625-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας--Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων, 2007--αα2810el
dc.description.abstractThe purpose of this thesis is to enter the philosophy of internet marketing, starting from conventional marketing with references to its principles, its tools as well as its evolution through time. This thesis emphasizes on internet marketing, putting effort on explaining how traditional marketing model was adapted to the latest developments, what were the changes that internet marketing brought to the market and businesses and the impact that has been observed on consumer behavior.el
dc.description.abstractΣκοπός αυτής της εργασίας είναι η διείσδυση στη φιλοσοφία του δικτυακού μάρκετινγκ, ξεκινώντας από το κλασσικό , με αναφορά στις αρχές που το διέπουν, τα εργαλεία τα οποία χρησιμοποιεί καθώς επίσης και την εξέλιξή τους στον χρόνο. Σε αυτή την εργασία θα δοθεί έμφαση στο διαδικτυακό μάρκετινγκ λοιπόν προσπαθώντας να εξηγήσει το πώς το παραδοσιακό μοντέλο προσαρμόστηκε στις εξελίξεις, τις αλλαγές που επέφερε στην αγορά και στις επιχειρήσεις, τον αντίκτυπο που είχε στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών.el
dc.language.isoelel
dc.subjectB2B Marketingel
dc.subjectB2C Marketingel
dc.subjectWeb marketingel
dc.subjectOnline marketingel
dc.subjectΤουριστικό μάρκετινγκel
dc.subjectΊντερνετ μάρκετινγκel
dc.subject.lcshTourism--Internet marketing--Greeceel
dc.subject.lcshIndustrial marketingel
dc.subject.lcshAdvertising--Tourismel
dc.subject.lcshΤουρισμός--Διαδικτυακό μάρκετινγκ--Ελλάδαel
dc.subject.lcshΒιομηχανικό μάρκετινγκel
dc.subject.lcshΔιαφήμιση--Τουρισμόςel
dc.titleΔικτυακό marketingel
dc.titleInternet marketingel
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-28T11:41:08Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsiavou_Xrysa_ppt.pdf1.45 MBAdobe PDFView/Open
Tsiavou_Xrysa.pdf11.78 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/6625
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.