Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 1-10 of 71 (Search time: 0.003 seconds).

  Η αναζήτηση και καταγραφή των απόψεων, των προτιμήσεων και των στάσεων των καταναλωτών σχετικά με τη χρήση του διαδικτύου μέσω του κινητού τηλεφώνου, καθώς και της ύπαρξης της διαφήμισης μέσα από αυτό

  Διερεύνηση και καταγραφή των γνώσεων, στάσεων και του βαθμού ικανοποίησης των καταναλωτών της Καλαμαριάς απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας καφέ σε περίοδο οικονομικής κρίσης

  E-MARKETING – E-ADVERTISING

  The role of certification-origin labeling agricultural products into new markets: The case of peaches in Greece

  Χρήση των τεχνολογιών i-pad και i-phones σε καταστήματα εστίασης-καφέ για την ανάπτυξη της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας της επιχείρησης(3 case studies)

  Το Branding του Προορισμού : μία βιβλιογραφική επισκόπηση των στοιχείων που το συνθέτουν

  Διερεύνηση και καταγραφή των απόψεων και της καταναλωτικής συμπεριφοράς των κατοίκων της κεντρικής Θεσσαλονίκης, όσο αφορά τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και τη σχέση τους με την πιστότητα στη μάρκα εν όψ[ει]η της οικονομικής κρίσης τη χρονική περίοδο Σεπτεμβρίου 2014

  Business Plan της εταιρίας ΑΝΤΕΛ Α.Ε. για το διάστημα Ιούνιος 2014-Ιούνιος 2015

  Η πορεία των ελληνικών εξαγωγών απο την ένταξη της Ελλάδας στην ζώνη του ευρώ έως σήμερα και οι προοπτικές τους

  Στατιστική Έρευνα των διαφημιστικών Spot που παρουσιάζονται στο θεσμό του Super bowl στην Αμερική