Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Item Type
Advanced Search
Useful
Links
Information
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Saved Searches
Favorites
Eureka! Institutional Repository
Eureka! Institutional Repository
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας (ΣΔΟ)
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Πτυχιακές Εργασίες
(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
Saved Searches
Save this search
Go!
Discover
Author
1
Αβραμίδης, Θέμης
1
Αγαθής, Κωνσταντίνος
1
Αγαθός, Γεώργιος
1
Ανδρεάδου, Βασιλική
1
Αρσενίδου, Γλυκερία
1
Ασημομύτη, Νικολέτα
1
Βασιλειάδη, Θωμαή
1
Βλαδίκα, Ιωάννα
1
Βογιατζή, Πηνελόπη
1
Βοσνάκης, Αργύρης
.
next >
Subject
11
Καταναλωτές
8
Διαφήμιση
8
Οικονομική κρίση
7
Economic crisis
7
Έρευνα
7
Διαδίκτυο
6
Ηθικός καταναλωτισμός
5
Behavior, Consumer
5
Ελλάδα
5
Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας
.
next >
Item Type
71
other
Search
Search:
All of DSpace
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας (ΣΔΟ)
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Πτυχιακές Εργασίες
(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
for
Search only items with full text availability
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Clear current filters
or
Add more filters
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
View Option
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 31-40 of 71 (Search time: 0.004 seconds).
previous
1
2
3
4
5
6
7
...
8
next
Μελέτη της κατανόησης πολυμεσικού περιεχομένου από χρήστες του ιντερνέτ.
Μελέτη της χρήσης του διαδικτύου ως μέσου αγοράς τουριστικών προϊόντων/πακέτων από τους Έλληνες την περίοδο Νοεμβρίου 2013-Ιουνίου 2014
Διερεύνηση και καταγραφή της γνώσης, στάσης και καταναλωτικής συμπεριφοράς των κατοίκων της Ε δημοτικής κοινότητας του Δήμου Θεσσαλονίκης, τη χρονική περίοδο Ιούνιο-Ιούλιο 2013, αναφορικά με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και την σχέση τους με την πιστότητα στη μάρκα εν όψη της οικονομικής κρίσης
Διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν τους φοιτητές του Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης στην αγορά κινητού τηλεφώνου
Μελέτη της γνώσης, στάσης, πρόθεσης και συμπεριφοράς των χρηστών ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληρωμών διαμέσου του διαδικτύου και συγκεκριμένα κάνοντας χρήση της υπηρεσίας Paypal
Η διείσδυση συσκευασμένου ελαιολάδου στην αγορά της Ρωσίας
Η στάση των καταναλωτών της ανατολικής Θεσσαλονίκης απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης
Η διερεύνηση των στάσεων των φοιτητών σχετικά με τον ηθικό καταναλωτισμό και της συχνότητας συμμετοχής τους σε ενέργειες ηθικής καταναλωτικής συμπεριφοράς
Η εφαρμογή του συστήματος στην ανάπτυξη των επιχειρησιακών πόρων και πιο συγκεκριμένα στην περίπτωση της εταιρίας ΕΚΟ SAP ERP
Πολιτική διαφήμιση στην Ελλάδα και τη Βουλγαρία. Μελέτη των κοινοβουλευτικών εκλογών της δεκαετίας 2004-2014