Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 31-40 of 71 (Search time: 0.004 seconds).

  Μελέτη της κατανόησης πολυμεσικού περιεχομένου από χρήστες του ιντερνέτ.

  Μελέτη της χρήσης του διαδικτύου ως μέσου αγοράς τουριστικών προϊόντων/πακέτων από τους Έλληνες την περίοδο Νοεμβρίου 2013-Ιουνίου 2014

  Διερεύνηση και καταγραφή της γνώσης, στάσης και καταναλωτικής συμπεριφοράς των κατοίκων της Ε δημοτικής κοινότητας του Δήμου Θεσσαλονίκης, τη χρονική περίοδο Ιούνιο-Ιούλιο 2013, αναφορικά με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και την σχέση τους με την πιστότητα στη μάρκα εν όψη της οικονομικής κρίσης

  Διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν τους φοιτητές του Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης στην αγορά κινητού τηλεφώνου

  Μελέτη της γνώσης, στάσης, πρόθεσης και συμπεριφοράς των χρηστών ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληρωμών διαμέσου του διαδικτύου και συγκεκριμένα κάνοντας χρήση της υπηρεσίας Paypal

  Η διείσδυση συσκευασμένου ελαιολάδου στην αγορά της Ρωσίας

  Η στάση των καταναλωτών της ανατολικής Θεσσαλονίκης απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης

  Η διερεύνηση των στάσεων των φοιτητών σχετικά με τον ηθικό καταναλωτισμό και της συχνότητας συμμετοχής τους σε ενέργειες ηθικής καταναλωτικής συμπεριφοράς

  Η εφαρμογή του συστήματος στην ανάπτυξη των επιχειρησιακών πόρων και πιο συγκεκριμένα στην περίπτωση της εταιρίας ΕΚΟ SAP ERP

  Πολιτική διαφήμιση στην Ελλάδα και τη Βουλγαρία. Μελέτη των κοινοβουλευτικών εκλογών της δεκαετίας 2004-2014