Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 1-10 of 19 (Search time: 0.004 seconds).

  Η ανάπτυξη του digital marketing στον κόσμο των τραπεζών και πως επηρεάζει τη συμπεριφορά των πελατών τους.

  Μάρκετινγκ βιολογικών προϊόντων και συμπεριφορά καταναλωτή: παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν θετικά την συχνότητα αγοράς βιολογικών προϊόντων από τους καταναλωτές

  Έρευνα για τον καφέ δίκαιου εμπορίου

  Διερεύνηση του βαθμού ενημέρωσης, των απόψεων, των στάσεων και της συμπεριφοράς των κατοίκων του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης κατά τη χρονική περίοδο του Μαρτίου, σχετικά με τα νωπά βιολογικά προϊόντα

  Οικολογικά Συνειδητή Καταναλωτική Συμπεριφορά (Ecologically Conscious Consumer Behavior)

  Η διερεύνηση της πρόθεσης αγοράς προϊόντων FAIR TRADE των νοικοκυριών του Δήμου Θεσσαλονίκης

  Συμπεριφορά καταναλωτή απέναντι στην επωνυμία της Lacoste για την αγορά της Θεσσαλονίκης

  Η διερεύνηση της πρόθεσης αγοραστικής συμπεριφοράς προϊόντων Fair Trade σε κατάστημα delicatessen των καταναλωτών της Άνω και Κάτω Τούμπας Θεσσαλονίκης κατά τη χρονική περίοδο του χειμώνα 2007

  Διερεύνηση των απόψεων των κατοίκων του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης σχετικά με τους τρόπους δράσης και τα μέσα προσέγγισης που προτιμούν, ώστε να συμμετάσχουν σε ενέργειες ηθικού καταναλωτισμού

  Η γνώση, η πρόθεση αγοράς και οι απόψεις των οικονομικά ενεργών κατοίκων του Δήμου Θεσσαλονίκης, ηλικίας άνω των 18 ετών, σχετικά με το Δίκαιο Εμπόριο: η διερεύνηση και καταγραφή των ψυχογραφικών και δημογραφικών χαρακτηριστικών τους