Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 11-19 of 19 (Search time: 0.005 seconds).

  Trends, progress and attitudes, both in marketing and consumer behavior from 2000 to 2007

  Η διαφήμιση μέσω ιντερνέτ στο κλάδο των καλλυντικών και η αντίδραση των καταναλωτών σε αυτή (Bachelor thesis)

  Η χρήση του Internet και οι επιδράσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις

  Social advertising και τουρισμός. Η διαδικτυακή διαφήμιση και η χρήση αυτής στα social media

  Ο ρόλος του marketing στην online διαφήμιση και τα social media όσον αφορά την καταναλωτική συμπεριφορά (Bachelor thesis)

  Νευρομάρκετινγκ– Η παρακολούθηση των οφθαλμών (Eye tracking) και η εφαρμογή του στα σύγχρονα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. (Bachelor thesis)

  Χτίζοντας την επισκεψιμότητα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (Bachelor thesis)

  Χτίζοντας την επισκεψιμότητα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (Bachelor thesis)

  Παράγοντες που επηρεάζουν τις απόψεις των καταναλωτών για τις διαδικτυακές διαφημίσεις και γιατί είναι αρνητικοί απέναντι τους (Bachelor thesis)