Social advertising και τουρισμός. Η διαδικτυακή διαφήμιση και η χρήση αυτής στα social media

Κοκκίνης, Γεώργιος/ Τενεκετζή, Φωτεινή


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Social advertisement;Κοινωνική διαφήμιση;Tourism industry;Τουριστική βιομηχανία;Society and advertising;Κοινωνία και διαφήμιση
Issue Date: 9-Nov-2012
Abstract: Οι νέες τεχνολογίες και το Διαδίκτυο είναι μέρος της καθημερινότητας όλων μας και ο αριθμός χρηστών του Διαδικτύου αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς την τελευταία δεκαετία. Η αυξανόμενη χρήση του, η διευρυμένη χρήση broadband συνδέσεων, αλλά κυρίως η μεγάλη αύξηση χρηστών κοινωνικών δικτύων (Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube κλπ), το έχουν καθιερώσει ως ένα από τα σημαντικότερα μέσα προβολής και διαφήμισης. Πλέον το Διαδίκτυο αποτελεί μία τεχνολογική και επιχειρηματική καινοτομία και θεωρείται το ταχύτερα αναπτυσσόμενο εργαλείο του μάρκετινγκ. Κάθε χρόνο δαπανούνται μεγάλα budget πλέον από τις επιχειρήσεις με σκοπό την παρουσίαση τους στο Διαδίκτυο και την προβολή τους σε αυτό. Οι επιχειρήσεις στον κλάδο του τουρισμού κατατάσσονται στις επιχειρήσεις που ένιωσαν περισσότερο επιτακτικά την ανάγκη για την παρουσία τους στο Διαδίκτυο, καθώς πλέον ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των καταναλωτών αναζητά πληροφορίες για τις υπηρεσίες τους πρώτα στο Διαδίκτυο και σε μετέπειτα στάδιο ίσως απευθυνθεί στην επιχείρηση μέσω πιο παραδοσιακών τρόπων επικοινωνίας (τηλέφωνο, επίσκεψη στο κατάλυμα κτλ).
The new technologies and the Internet are part of everybody’s daily routine and the number of the internet users steeply increases the last decade. The increasing and extended use of broadband links, but mainly the large increase of the users of social media/networks (Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube etc) have established it as one of the most important types of advertising. Internet is a technological and business innovation and it is considered as the faster growing marketing tool. Each year are spent large amounts by companies in order to introduce and promote themselves on the Internet. Tourism business entrepreneurs has been ranked among those entrepreneurs who felt urgently the need to present themselves on the Internet, as a very large percentage of the consumers seek information for the services first on the Internet and then it may turn to the company via traditional ways of communication. (telephone, visit the hotel etc)
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2011 --αα3012, 2993
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5199
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Teneketzi_Foteini.pdf2.97 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5199
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.