Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 11-20 of 48 (Search time: 0.005 seconds).

  Η αγορά Καπάνι μετά την οικονομική κρίση

  Consumer behavior towards private label products in the period of economic crisis

  The economic crisis and its effects in consumer's attitudes

  The attitude of consumers, residents of east Thessaloniki toward private label products/private label during the economic crisis

  Διερεύνηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στην περίοδο της οικονομικής κρίσης, λαμβανομένης υπόψη της ανάμιξης του καταναλωτή στη διαδικασία λήψης απόφασης αγοράς : ερευνώμενα προϊόντα : καφές-χαρτικά

  The economic crisis and bank system

  Το μάρκετινγκ σε περιόδους έντονης κρίσης

  Economic crisis and development : globalization, international trade, international economic relations

  Η οικονομική κρίση του 2008-2009 και πώς επηρεάζει τον κλάδο της ένδυσης στην Ελλάδα

  Η στάση των καταναλωτών απέναντι στην αγορά βιολογικών προϊόντων κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης σε μεγάλο αστικό κέντρο (Αθήνα) και σε μια επαρχιακή πόλη (Κοζάνη)