Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 31-40 of 42 (Search time: 0.005 seconds).

  Business plan 2008 : nevris furs

  Η στάση των καταναλωτών της ανατολικής Θεσσαλονίκης απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης

  Ατομικές πολιτισμικές αξίες και κοινωνικά υπεύθυνη καταναλωτική ΢συμπεριφορά

  Διερεύνηση της ανταπόκρισης των καταναλωτών στην ηθική κατανάλωση: Η αγοραστική συμπεριφορά βιολογικών προϊόντων και οι παράγοντες επηρεασμού της, στην περιοχή της Θεσσαλονίκης

  Διερεύνηση λόγων χρήσης και μη χρήσης της υπηρεσίας PayPal από τους έλληνες καταναλωτές ηλικίας 18 και άνω, οι οποίοι κατοικούν στη Θεσσαλονίκη και στη περιφέρειά της για το οικονομικό έτος 2014

  Η επίδρασή των κοινωνικών δικτύων στο μάρκετινγκ και στους καταναλωτές

  Διερεύνηση των απόψεων/στάσεων των φοιτητών του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης γύρω από τον ηθικό καταναλωτισμό ως προς τις επιχειρήσεις που έχουν καταγγελθεί για ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές

  Η διερεύνηση της στάσης των καταναλωτών απέναντι στα αναψυκτικά τύπου cola

  Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας: έρευνα των γνώσεων και των τάσεων των καταναλωτών κατοίκων του Ν. Θεσσαλονίκης, που ψωνίζουν στα super market της Δυτικής Θεσσαλονίκης, σχετικά με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

  Διερεύνηση της πρόθεσης συμμετοχής των καταναλωτών σε μποϊκοτάζ προϊόντων και υπηρεσιών καθώς και της πρόθεσης διαλογικού ηθικού καταναλωτισμού.