Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 1-10 of 56 (Search time: 0.006 seconds).

  Ο ρόλος της έρευνας στη σχεδίαση και οργάνωση της διαφημιστικής εκστρατείας και η επίδραση της διαφημιστικής εκστρατείας στο εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης

  The recycling of materials and marketing

  Crisis Managment- Μάρκετινγκ σε περιόδους κρίσεων

  Το Σχέδιο Μάρκετινγκ της εταιρείας Oxford Company S.A, για την εισαγωγή ενός νέου premium brand στην αγορά της άνω ελαφριάς ανδρικής ένδυσης, την περίοδο Σεπτέμβριος 2014-Αύγουστος 2015

  Δραστηριοποίηση ενός καφεκοπτείου με προϊόντα fair trade στη Θεσσαλονίκη

  Η συμβολή του Ίντερνετ και των νέων τεχνολογιων στο βιομηχανικό μάρκετινγκ.

  Η λειτουργία / Εφαρμογή του Μάρκετινγκ. Στην Εισαγωγή ενός νέου προϊόντος στην αγορά : η περίπτωση του Brand ΧΡΥΣΟΔΑΛΙΑ στην αγορά της Κύπρου

  Ο στρατηγικός σχεδιασμός τουριστικού μάρκετινγκ του Παρανεστίου Δράμας

  Hospitality marketing

  Η επίδραση του branding στην εξέλιξη των μονοπωλιακών προϊόντων. Η περίπτωση του Κρόκου Κοζάνης