Το Σχέδιο Μάρκετινγκ της εταιρείας Oxford Company S.A, για την εισαγωγή ενός νέου premium brand στην αγορά της άνω ελαφριάς ανδρικής ένδυσης, την περίοδο Σεπτέμβριος 2014-Αύγουστος 2015

Βλαχάκης, Σωτήριος/ Σπυροπούλου, Άννα


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Προγραμματισμός μάρκετινγκ;Μάρκετινγκ;Σχέδιο μάρκετινγκ;Oxford Company S.A;Ανδρική ένδυση
Issue Date: 25-Nov-2014
Abstract: Η παρούσα μελέτη αναλύει την έννοια του προγραμματισμού μάρκετινγκ, μίας διαδικασίας που οδηγεί στη δημιουργία ενός σχεδίου μάρκετινγκ και στα οφέλη που έχουν οι επιχειρήσεις που προγραμματίζουν συστηματικά τις ενέργειες μάρκετινγκ. Αναλύεται επίσης η έννοια του σχεδίου μάρκετινγκ, σύμφωνα με επιλεγμένους συγγραφείς, ο ρόλος του στις επιχειρήσεις, ενώ παράλληλα αναφέρονται και οι διαφορετικοί τύποι σχεδίων μάρκετινγκ που υφίστανται. Τέλος πραγματοποιείται το σχέδιο μάρκετινγκ της εταιρείας Oxford Company, για την εισαγωγή ενός νέου premium brand, στην αγορά της άνω ελαφριάς ανδρικής ένδυσης.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2014--αα5714
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5116
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5116
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.