H διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα

Βλαχάκης, Σωτήριος/ Κουτσοκώστας, Θεοχάρης


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Διαφημίσεις;Twitter;MySpace;Advertising in internet;Διαφήμιση στο διαδίκτυο;Facebook;Advertisements
Issue Date: 29-Nov-2013
Abstract: Στόχος της εργασίας είναι να γίνει μια παρουσίαση των κοινωνικών δικτύων, την επίδραση που έχουν στον κόσμο, τους τρόπους διαφήμισης σε αυτά τα μέσα, τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα αλλά και το marketing που πρέπει να ακολουθήσει μια επιχείρηση ώστε να έχει το καλύτερο αποτέλεσμα.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2010--αα1539
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5276
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Koutsokostas_Theocharis.pdf2.14 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5276
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.