Satisfaction of fast food consumer units : the case of Goody's restaurant

Σαρμανιώτης, Χρήστος/ Παρισίδου, Αναστασία/ Κατσάτου, Δήμητρα/ Τζώρτζη, Ουρανία


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣαρμανιώτης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΠαρισίδου, Αναστασίαel
dc.contributor.authorΚατσάτου, Δήμητραel
dc.contributor.authorΤζώρτζη, Ουρανίαel
dc.date.accessioned2013-06-20T09:40:08Zel
dc.date.accessioned2018-02-27T18:35:57Z-
dc.date.available2013-06-20T09:40:08Zel
dc.date.available2018-02-27T18:35:57Z-
dc.date.issued2013-06-20T09:40:08Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5238-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2010--αα930el
dc.description.abstractΗ πτυχιακή αυτή εργασία ασχολείται με το φαινόμενο των ημερών μας,σύμφωνα με το οποίο η απαίτηση των καταναλωτών για καλύτερα αλλά και φθηνότερα προϊόντα που κυκλοφορούν στην αγορά όλο και μεγαλώνει. Ο πελάτης - καταναλωτής είναι επιλεκτικός απέναντι στην πληροφόρηση που θα δεχθεί και από παθητικό δέκτη έχει εξελιχθεί σε ενεργητικό, θέτοντας συγχρόνως τους όρους σχετικά με την κάλυψη των αναγκών και των επιθυμιών του. Οι πελάτες - καταναλωτές της εποχής μας δεν θεωρούνται πλέον απλοί αγοραστές αλλά καταναλωτές που μπορούν να διακρίνουν τις επιχειρήσεις εκείνες οι οποίες μπορούν σε σημαντικό βαθμό να διαφοροποιούν τον τρόπο προώθησης των προϊόντων τους. Στο σύγχρονο περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από την υψηλό ανταγωνισμό η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ικανοποίηση του πελάτη είναι καθοριστικής σημασίας για την επιβίωση μιας επιχείρησης αλλά και την απόκτηση συγκριτικού πλεονεκτήματος έναντι όλων των άλλων.el
dc.language.isoelel
dc.subjectΠελάτες (Καταναλωτές)el
dc.subjectΙκανοποίηση πελατώνel
dc.subjectCustomers (Consumers)el
dc.subjectCustomer satisfactionel
dc.subject.lcshΙκανοποίηση καταναλωτώνel
dc.subject.lcshGoody's burger house (Ταχυφαγείο : Ελλάδα)--Έρευναel
dc.subject.lcshGoody's burger house (Fast food : Greece)--Researchel
dc.subject.lcshConsumer satisfactionel
dc.titleSatisfaction of fast food consumer units : the case of Goody's restaurantel
dc.titleΙκανοποίηση του καταναλωτή μονάδων γρήγορης εστίασης : η περίπτωση των εστιατορίων Goody'sel
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-27T18:36:57Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Parisidou_Anastasia.pdf3.69 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5238
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.