Η επίδρασή των κοινωνικών δικτύων στο μάρκετινγκ και στους καταναλωτές

Κοκκίνης, Γεώργιος/ Τσίφτης, Χαράλαμπος/ Παρλίτσης, Νικόλαος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚοκκίνης, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΤσίφτης, Χαράλαμποςel
dc.contributor.authorΠαρλίτσης, Νικόλαοςel
dc.date.accessioned2015-02-06T11:24:35Zel
dc.date.accessioned2018-02-27T18:32:48Z-
dc.date.available2015-02-06T11:24:35Zel
dc.date.available2018-02-27T18:32:48Z-
dc.date.issued2015-02-06T11:24:35Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5133-
dc.descriptionπτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2014--αα6088el
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη πτυχιακή μελέτη έχει βασικό στόχο να διαπιστωθούν οι απόψεις των καταναλωτών για τη λειτουργία του μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών δικτύων και κατά πόσο η προβολή των διαφημίσεων, μέσω αυτών, επηρεάζει τις αγορές τους. Τέλος, πραγματοποιείται δειγματοληπτική έρευνα σε δείγμα 150 ατόμων για να διερευνηθούν οι απόψεις των καταναλωτών σχετικά με τη συμβολή των κοινωνικών δικτύων στο μάρκετινγκ, ποια είναι τα μέσα τα οποία τους επηρεάζουν περισσότερο ώστε να παρατηρήσουν την διαδικτυακή διαφήμιση και πόσο η προβολή των επιχειρήσεων και η προώθηση των προϊόντων τους, επηρεάζει τις αγορές τους.el
dc.language.isoelel
dc.subjectΕπικοινωνία ανθρώπωνel
dc.subjectΔιαφήμιση και διαδίκτυοel
dc.subjectΜάρκετινγκ και κοινωνικά δίκτυαel
dc.subjectΚοινωνικά δίκτυαel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΚαταναλωτέςel
dc.titleΗ επίδρασή των κοινωνικών δικτύων στο μάρκετινγκ και στους καταναλωτέςel
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-27T18:33:48Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsiftis_Parlitsis.pdf1.51 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5133
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.