Διερεύνηση των συνηθειών και της στάσης των καταναλωτών του Νομού Θεσσαλονίκης, απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, και ειδικότερα του καφέ ιδιωτικής ετικέτας

Βλαχάκης, Σωτήριος/ Χατζηφωτιάδης, Δημήτρης/ Μουχτάρη, Κατερίνα


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλαχάκης, Σωτήριοςel
dc.contributor.authorΧατζηφωτιάδης, Δημήτρηςel
dc.contributor.authorΜουχτάρη, Κατερίναel
dc.date.accessioned2014-09-17T08:31:36Zel
dc.date.accessioned2018-02-27T18:32:24Z-
dc.date.available2014-09-17T08:31:36Zel
dc.date.available2018-02-27T18:32:24Z-
dc.date.issued2014-09-17T08:31:36Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5099-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2013 --αα5483el
dc.description.abstractΟ κλάδος του λιανεμπορίου αποτελεί αναντίρρητα έναν από τους πιο νευραλγικούς αλλά και πιο ανταγωνιστικούς κλάδους τόσο της ελληνικής όσο και της παγκόσμιας οικονομίας. Ο συγκεκριμένος κλάδος στα πλαίσια της ελληνικής πραγματικότητας διακρίνεται από µια σειρά χαρακτηριστικών. Συγκεντρωτισμός, µέσω διαρκών συγχωνεύσεων και εξαγορών, είσοδος πολυεθνικών κολοσσών, είσοδος και κορυφαία ανάπτυξη εκπτωτικών καταστημάτων, αλλά και ανάπτυξη των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, συνιστούν µμερικά από τα πιο βασικά χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου κλάδου. Η ολοένα αυξανόμενη δύναµη του λιανεμπορίου τα τελευταία χρόνια αλλά και η συνακόλουθη ανάπτυξη των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας που διατίθενται πλέον από το σύνολο των σούπερ μάρκετ αποτέλεσαν το ερέθισµα για την εκπόνηση της συγκεκριμένης μελέτης. Στη συγκεκριμένη μελέτη στόχος είναι η διερεύνηση των συνηθειών και της στάσης των καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και ειδικότερα του καφέ ιδιωτικής ετικέτας.el
dc.language.isoelel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδαel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Greeceel
dc.subjectΣτάσεις καταναλωτώνel
dc.subjectΚαταναλωτέςel
dc.subjectΚαφέςel
dc.subjectΠροτιμήσειςel
dc.subjectΙδιωτικά προϊόνταel
dc.subjectΝομός Θεσσαλονίκηςel
dc.subjectΘεσσαλονίκηel
dc.subject.lcshΚαφές-Αγορά-Έρευναel
dc.subject.lcshΠροϊόντα ιδιωτικής ετικέταςel
dc.subject.lcshΚαταναλωτές-Στάσειςel
dc.subject.lcshΠροτιμήσεις καταναλωτών-Ελλάδα-Νομός Θεσσαλονίκηςel
dc.subject.lcshΣυμπεριφορά καταναλωτή-Ελλάδα-Νομός Θεσσαλονίκηςel
dc.titleΔιερεύνηση των συνηθειών και της στάσης των καταναλωτών του Νομού Θεσσαλονίκης, απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, και ειδικότερα του καφέ ιδιωτικής ετικέταςel
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-27T18:33:24Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mouxtari_Chatzifotiadis.pdf4.15 MBAdobe PDFView/Open
Mouxtari_Chatzifotiadis.ppt.pdf5.62 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5099
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.