Η διαφήμιση των ελληνικών εξαγωγικών επιχειρήσεων

Σαρμανιώτης, Χρήστος/ Γκάρα, Σοφία


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Διαφήμιση εξαγωγικών προϊόντων;International marketing;Advertising of export products;Διεθνές μάρκετινγκ;Εταιρείες διαχείρισης εξαγωγών;Export management companies
Issue Date: 29-Nov-2013
Abstract: Το θέμα της πτυχιακής εργασίας είναι: «Η Διαφήμιση των Ελληνικών Εξαγωγικών Επιχειρήσεων» και χωρίζεται σε 5 κεφάλαια. Το 1ο κεφάλαιο μας εισάγει στην έννοια και το περιεχόμενο του μάρκετινγκ και της διαφήμισης. Το 2ο κεφάλαιο αναφέρεται στον σχεδιασμό της διαφημιστικής καμπάνιας. Το 3ο κεφάλαιο αναφέρεται στο διεθνές εξαγωγικό μάρκετινγκ. Στο 4ο κεφάλαιο αναλύεται ο συνδυασμός της διαφήμισης με το εξαγωγικό μάρκετινγκ και τέλος στο 5ο κεφάλαιο παραθέτονται 3 case studies από 3 Ελληνικές εξαγωγικές εταιρείες.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔO--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2009--αα1358
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5054
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gkara_Sofia.pdf1.16 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5054
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.