Αξιολόγηση εταιρικών sites στο πλαίσιο του ηλεκτρονικού εμπορίου και του CRM

Σαρμανιώτης, Χρήστος/ Βαμβακούσης, Μιχαήλ/ Τρέσσος, Σπυρίδων


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Διαδικτυακό εμπόριο;Διαχείριση πελατειακών σχέσεων;CRM (Customer relationship management);Services, Customer;Εξυπηρέτηση, Καταναλωτική;Electronic business;Ηλεκτρονικό επιχειρείν;Online commerce;eCommerce
Issue Date: 29-Nov-2013
Abstract: Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η εξέταση των εννοιών ηλεκτρονικό εμπόριο και CRM καθώς και η αξιολόγηση δέκα εταιρικών ιστοσελίδων σε σχέση με τις προαναφερθείσες έννοιες.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2009--αα1312
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4968
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vamvakousis_Tressos.pdf3.95 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4968
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.