Το μάρκετινγκ σε περιόδους έντονης κρίσης

Καργίδης, Θεόδωρος/ Ζγουρομάλης, Στέφανος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚαργίδης, Θεόδωροςel
dc.contributor.authorΖγουρομάλης, Στέφανοςel
dc.date.accessioned2013-06-19T17:01:52Zel
dc.date.accessioned2018-02-27T18:31:15Z-
dc.date.available2013-06-19T17:01:52Zel
dc.date.available2018-02-27T18:31:15Z-
dc.date.issued2013-06-19T17:01:52Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4959-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2010--αα2014el
dc.description.abstractΗ εργασία περιλαμβάνει τα εξής πέντε μέρη: 1ο μέρος: Διερευνάται και οριοθετείται ο όρος κρίση. 2ο μέρος: Αναλύεται η χρηματοπιστωτική κρίση και συγκεκριμένα η συμβολή του Μάρκετινγκ στην κρίση, αλλά και οι επιπτώσεις που έφερε η κρίση σ’ αυτό. 3ο μέρος: Επικεντρώνεται στο τι μπορεί να κάνει μια επιχείρηση πριν την κρίση στον τομέα του μάρκετινγκ ώστε να είναι προετοιμασμένη και να έχει ένα οργανωμένο σχέδιο αντιμετώπισης τυχούσας κρίσης. 4ο μέρος: Αναφέρεται σε στρατηγικές μάρκετινγκ που μπορεί να ακολουθήσει μια επιχείρηση κατά την διάρκεια της κρίσης, καθώς και γενικές στρατηγικές για το σύνολο της επιχείρησης όταν αυτή βρίσκεται σε κίνδυνο. 5ο μέρος: Αναφέρεται στην περίοδο μετά την κρίση όπου πλέον η επιχείρηση πρέπει να «αναρρώσει» και να βρει την νέα ισορροπία της ενώ από την άλλη πρέπει να καταστεί σε έναν «οργανισμό που μαθαίνει» (learning organization) και να μετατρέψει την εμπειρία αυτή σε ρητή και άρρητη γνώση.el
dc.language.isoelel
dc.subjectΟικονομική κρίσηel
dc.subjectEconomic crisisel
dc.subjectMarketingel
dc.subjectΣτρατηγικό μάνατζμεντel
dc.subjectΣχεδιασμός, Στρατηγικόςel
dc.subjectPlanning, Strategicel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectStrategic managementel
dc.subjectΕπιχειρήσειςel
dc.subjectBusinessesel
dc.subject.lcshStrategic planningel
dc.subject.lcshΣτρατηγικός σχεδιασμόςel
dc.subject.lcshCrisis managementel
dc.subject.lcshΔιαχείριση κρίσεωςel
dc.subject.lcshFinancial crisesel
dc.subject.lcshΧρηματοοικονομικές κρίσειςel
dc.titleΤο μάρκετινγκ σε περιόδους έντονης κρίσηςel
dc.titleMarketing in deep crisis periodsel
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-27T18:32:15Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zgouromalis_Stefanos.pdf1.03 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4959
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.