Social Media Marketing

Ταυλαρίδης, Εμμανουήλ/ Γκαγκαδέλλη- Φραντζέσκου, Ευγενία/ Καπουράνης, Θεόδωρος


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: social media marketing;μάρκετινγκ;marketing;media marketing;μαζική ενημέρωση και μάρκετινγκ;social media
Issue Date: 25-Jun-2013
Abstract: Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό την παρουσίαση των social media, τις δυνατότητες που έχουν, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που παρουσιάζουν καθώς και στρατηγικές που συχνά χρησιμοποιούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επίσης γίνεται αναφορά στον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να πάρουμε μετρήσεις από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για το ακροατήριο.
Description: Πτυχιακή -- Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης -- Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2011 -- α.α. 1733
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4870
Item type: other
Submission Date: 2018-02-27T18:31:14Z
Item language: el
Item access scheme: free
Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gkagkadelli_Kapouranis.pdf1.58 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4870
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.