Ο ρόλος της διαφήμισης στη συμπεριφορά των καταναλωτών

Ταυλαρίδης, Εμμανουήλ/ Καρροπούλου, Νικολέττα


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας;Καταναλωτής;Διαπροσωπικές σχέσεις;Επικοινωνία;Προϊόν;Διαφήμιση;Αγοραστική συμπεριφορά
Issue Date: 14-Jun-2013
Abstract: Η πτυχιακή αυτή αναλύει την διαφήμιση, τους στόχους της και τον ρόλο που παίζει στην συμπεριφορά των ανθρώπων. Πώς δηλαδή επηρεάζει την αγοραστική τους επιθυμία.
Description: Πτυχιακή Εργασία -- Σχολή διοίκησης και Οικονομίας -- τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2011 -- α.ε. 1919
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4864
Item type: other
Submission Date: 2018-02-27T18:31:09Z
Item language: el
Item access scheme: free
Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karropoulou_Nikoletta.pdf1.2 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4864
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.