Η χρήση των γυναικείων στερεοτύπων στη διαφήμιση: διαπολιτισμική μελέτη αγγλικών και ελληνικών διαφημιστικών μηνυμάτων

Κοκκίνης, Γεώργιος/ Ταταρίδου, Ντιάνα/ Καρατζά, Ευαγγελία


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Αγγλικά διαφημιστικά μηνύματα;Διαφήμιση;Διαφημιστικά μηνύματα;Διαπολιτισμική μελέτη;Γυναικεία στερεότυπα;Στερεότυπα;Ελληνικά διαφημιστικά μηνύματα
Issue Date: 8-Oct-2012
Description: Πτυχιακή εργασία -- ΣΔΟ -- Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2012 -- αα3795
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4750
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karatza_Tataridou.pdf1.19 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4750
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.