Η χρήση των γυναικείων στερεοτύπων στη διαφήμιση: διαπολιτισμική μελέτη αγγλικών και ελληνικών διαφημιστικών μηνυμάτων

Κοκκίνης, Γεώργιος/ Ταταρίδου, Ντιάνα/ Καρατζά, Ευαγγελία


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚοκκίνης, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΤαταρίδου, Ντιάναel
dc.contributor.authorΚαρατζά, Ευαγγελίαel
dc.date.accessioned2012-10-08T09:27:22Zel
dc.date.accessioned2018-02-27T18:23:35Z-
dc.date.available2012-10-08T09:27:22Zel
dc.date.available2018-02-27T18:23:35Z-
dc.date.issued2012-10-08T09:27:22Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4750-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία -- ΣΔΟ -- Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2012 -- αα3795el
dc.language.isoelel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδαel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Greeceel
dc.subjectΑγγλικά διαφημιστικά μηνύματαel
dc.subjectΔιαφήμισηel
dc.subjectΔιαφημιστικά μηνύματαel
dc.subjectΔιαπολιτισμική μελέτηel
dc.subjectΓυναικεία στερεότυπαel
dc.subjectΣτερεότυπαel
dc.subjectΕλληνικά διαφημιστικά μηνύματαel
dc.subject.lcshΓυναίκες στη διαφήμιση-Διαπολιτισμικές μελέτεςel
dc.subject.lcshΣτερεότυπα (Κοινωνική ψυχολογία) στη διαφήμισηel
dc.subject.lcshΓυναίκες στη βιομηχανία της διαφήμισης-Διαπολιτισμικές μελέτεςel
dc.titleΗ χρήση των γυναικείων στερεοτύπων στη διαφήμιση: διαπολιτισμική μελέτη αγγλικών και ελληνικών διαφημιστικών μηνυμάτωνel
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-27T18:24:35Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karatza_Tataridou.pdf1.19 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4750
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.