Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Item Type
Advanced Search
Useful
Links
Information
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Saved Searches
Favorites
Eureka! Institutional Repository
Eureka! Institutional Repository
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (ΣΤΕΦ)
Saved Searches
Save this search
Go!
Discover
Author
1
Γκούμας, Αθανάσιος
1
Δεβετζής, Λάζαρος
1
Ιγνατιάδης, Γιώργος
1
Καλπαξίδης, Ηλίας
1
Κυμπουρόπουλος, Παναγιώτης
1
Σίμογλου, Αναστάσιος Δ.
1
Σταυρίδης, Ιωάννης
1
Τσακιρίδου, Ευφροσύνη
Subject
3
E-learning
1
Databases
1
e-learning
1
E-learning systems
1
eLearning
1
eXe application
1
Intelligent agents
1
LCMS Systems
1
M- learning
1
Metadata
.
next >
Date issued
1
2015
1
2014
2
2013
1
2008
Item Type
5
other
1
bachelorThesis
1
masterThesis
Date
1
2017
1
2015
Search
Search:
All of DSpace
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (ΣΤΕΦ)
Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Δημοσιεύσεις ΕΠ
Διδακτορικές Διατριβές
Μεταπτυχιακές Διατριβές
Ορκομωσίες
Πτυχιακές Εργασίες
Σημειώσεις Μαθημάτων
for
Search only items with full text availability
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Clear current filters
or
Add more filters
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
View Option
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-7 of 7 (Search time: 0.003 seconds).
previous
1
next
Σχεδίαση και υλοποίηση μαθήματος βάσεων δεδομένων χρησιμοποιώντας το πρότυπο SCORM και την εφαρμογή exe
Εισαγωγή στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές
Ηλεκτρονική μάθηση και συστήματα ηλεκτρονικής μάθησης. Παρουσίαση του συστήματος Moodle (Bachelor thesis)
Ευφυείς Πράκτορες για την Υποστήριξη Κινητής Μάθησης (Master thesis)
Δημιουργία εφαρμογής ηλεκτρονικής συνεργατικής μάθησης χρησιμοποιώντας το περιβάλλον Moodle χρησιμοποιώντας εξατομικευμένη μάθηση και πολυμέσα
Mobile learning: μάθηση μέσω κινητών συσκευών
Δημιουργία εφαρμογής ηλεκτρονικής μάθησης που βασίζεται στο παιχνίδι