Δημιουργία εφαρμογής ηλεκτρονικής μάθησης που βασίζεται στο παιχνίδι

Χατζάρα, Κωνσταντίνα/ Γκούμας, Αθανάσιος


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Εκπαιδευτικά παιχνίδια;Ηλεκτρονικά παιχνίδια;Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας;ΔΕΠΥ;Μνήμη εργασίας;Ηλεκτρονική μάθηση;Παιχνίδια
Issue Date: 20-Aug-2014
Abstract: Η πτυχιακή εργασία καταγράφει την προσπάθεια δημιουργίας ενός ηλεκτρονικού παιχνιδιού με νέα στοιχεία σε σχέση με τα ήδη υπάρχοντα, τα οποία χρησιμοποιούνται για βελτίωση της μνήμης εργασίας του χρήστη. Ειδικότερα σε παιδιά με ΔΕΠ-Υ και άτομα που έχουν υποστεί εγκεφαλικό.Αναλύεται η μνήμη του ανθρώπου, τα επίπεδα και ο διαχωρισμός της και η μνήμη εργασίας. Επίσης αναφέρεται η ασθένεια ΔΕΠ-Υ και το εγκεφαλικό επεισόδιο και η σχέση τους με τη μνήμα εργασίας, η χρήση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών στη θεραπεία και τα συμπεράσματα των ερευνών. Στην έρευνα παρουσιάζεται η χρήση πρακτόρων και η πληροφοριακή συμπεριφορά. Ακόμα αναγράφονται εμπορικά λογισμικά που αναφέρουν βελτίωση της μνήμης εργασίας, μέθοδοι που χρησιμοποιούνται και η μέθοδος COGMED, με τα περισσότερα θετικά αποτελέσματα κατά την διάρκεια της εξάσκησης όπως και μετά το πέρας της. Τέλος αναφέρονται τα αποτελέσματα του ηλεκτρονικού παιχνιδιού που δημιουργήθηκε και έγινε χρήση του από 10 παιδιά κάτω των 12 ετών με θετικά αποτελέσματα.
Description: Πτυχιακή εργασία -- Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών -- Τμήμα Πληροφορικής,2014 - 5651
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/10691
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gkoumas_Athanasios.pdf1.84 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/10691
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.