Ηλεκτρονική μάθηση και συστήματα ηλεκτρονικής μάθησης. Παρουσίαση του συστήματος Moodle (Bachelor thesis)

Σίμογλου, Αναστάσιος Δ.


This thesis deals with the concept of e-learning, which is a way of learning using computers and other electronic devices, and is widely used in our days. In the thesis the theoretical framework about e-learning is developed (what it is, how it is used, characteristics, advantages - disadvantages, etc). Moreover, there is a presentation of e-learning systems which are forms of software based on Internet technologies in order to support e-learning. Furthermore, the concepts of learning objects and e-learning standards, which are directly related to e-learning systems, are analyzed. In the end of the current thesis there is a detailed presentation of the Moodle platform, the philosophy in which it is based on and its architecture. Finally, its major characteristics are presented and analyzed as well as its basic structure and main elements.
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών/Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Subject classification: Computer--assisted instruction
Υποβοηθούμενες από υπολογιστή οδηγίες
Computer--assisted instruction--Computer programs
Διδασκαλία με τη βοήθεια υπολογιστή--Προγράμματα υπολογιστή
Open source software
Λογισμικό ανοικτού κώδικα
Keywords: Ηλεκτρονική μάθηση;E-learning;Συστήματα ηλεκτρονικής μάθησης;E-learning systems;Σύστημα Moodle
Description: Πτυχιακή εργασία--Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών--Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής,2015--7055
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12719
Table of contents: Πίνακας περιεχομένων Ευχαριστίες i Περίληψη ii Abstract iii Κατάλογος εικόνων vi Κατάλογος σχημάτων vi Κατάλογος πινάκων vi Συντομογραφίες vii Εισαγωγή 1 Κεφάλαιο 1 : Ηλεκτρονική μάθηση 5 1.1 Τι είναι η ηλεκτρονική μάθηση 5 1.2 Ιστορική αναδρομή 8 1.3 Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της ηλεκτρονικής μάθησης 16 1.4 Μορφές της ηλεκτρονικής μάθησης 19 1.5 Μάθηση μέσω κινητών συσκευών 28 1.5.1 Χρήσεις της μάθησης μέσω κινητών συσκευών στην εκπαίδευση 30 1.5.2 Ιδιαίτεροι περιορισμοί στην μάθηση μέσω κινητών συσκευών 31 1.6 Ηλεκτρονική μάθηση 2.0 (e-learning 2.0) 33 1.6.1 Εργαλεία που χρησιμοποιούνται στην ηλεκτρονική μάθηση 2.0 35 1.7 Χρήση της ηλεκτρονικής μάθησης 37 1.8 Κοινωνικές συνέπειες της ηλεκτρονικής μάθησης 39 1.8.1 Ο ψηφιακός αναλφαβητισμός και οι επιπτώσεις του 39 1.8.1.1 Το ψηφιακό χάσμα 41 1.8.1.2 Τρόποι αντιμετώπισης του ψηφιακού αναλφαβητισμού 43 1.9 Στατιστικά στοιχεία για την ηλεκτρονική μάθηση 45 Κεφάλαιο 2 : Συστήματα ηλεκτρονικής μάθησης 48 2.1 Εισαγωγή 48 2.2 Μαθησιακά αντικείμενα 49 2.2.1 Αποθετήρια μαθησιακών αντικειμένων 54 2.3 Κατηγορίες συστημάτων ηλεκτρονικής μάθησης 55 2.3.1 Συστήματα Διαχείρισης Περιεχομένου 56 2.3.2 Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης 61 2.3.3 Συστήματα Διαχείρισης Εκπαιδευτικού Περιεχομένου 70 2.4 Πρότυπα ηλεκτρονικής μάθησης 78 2.4.1 Το πρότυπο SCORM 84 Κεφάλαιο 3 : Παρουσίαση του Moodle 87 3.1 Γενικά για το Moodle 87 3.2 Η φιλοσοφία του Moodle 90 3.3 Η αρχιτεκτονική του Moodle 92 3.4 Χαρακτηριστικά του Moodle 96 3.5 Ρόλοι χρηστών στο Moodle 99 3.6 Βασική δομή ενός Moodle site 102 3.7 Τύποι και μορφές μαθημάτων στο Moodle 108 3.8 Βασικά στοιχεία του περιβάλλοντος του Moodle 112 3.8.1 Οι δραστηριότητες του Moodle 114 3.8.2 Οι πηγές πληροφοριών του Moodle 125 3.8.3 Τα μπλοκ του Moodle 128 Συμπεράσματα 144 Βιβλιογραφία 146 Αρθρογραφία 152 Δικτυακοί τόποι 156
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12719
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.