Αθλητικό μάρκετινγκ και η σημασία των χορηγιών στο ποδόσφαιρο. (Bachelor thesis)

Υαλοπούλου, Σταυρούλα/ Περνάρη, Στεργία


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΥαλοπούλου, Σταυρούλαel
dc.contributor.authorΠερνάρη, Στεργίαel
dc.date.accessioned2023-09-05T10:13:03Z-
dc.date.available2023-09-05T10:13:03Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16049-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία - Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού, 2020 (α/α 11928)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΑθλητικό μάρκετινγκel
dc.subjectΧορηγίεςel
dc.subjectΠοδόσφαιροel
dc.subjectΜίγμα μάρκετινγκel
dc.subjectΠΑΕ ΠΑΟΚel
dc.subjectΕµπορική Ανάπτυξηel
dc.titleΑθλητικό μάρκετινγκ και η σημασία των χορηγιών στο ποδόσφαιρο.el
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary11928-
heal.dateAvailable2023-09-05T10:14:03Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμούel
heal.publicationDate2020-06-26-
heal.bibliographicCitationΥαλοπούλου, Σ. , Περνάρη, Στεργία (2020) . Αθλητικό μάρκετινγκ και η σημασία των χορηγιών στο ποδόσφαιρο( Πτυχιακή εργασία). ΔΙΠΑΕ.el
heal.abstractΗ εργασία έχει θέμα Αθλητικό Μάρκετινγκ και η σημασία των χορηγών στο ποδόσφαιρο. Πραγματοποιήθηκε Βιβλιογραφική έρευνα για το τι είναι αθλητικό μάρκετινγκ, το μείγμα μάρκετινγκ στο ποδόσφαιρο αλλά και τις χορηγίες. Στη συνέχεια έγινε ανάλυση των παραπάνω με σκοπό την αντίληψη του πως δημιουργήθηκε το αθλητικό μάρκετινγκ από την αρχαία εποχή μέχρι και σήμερα αλλά και πως χρησιμοποιείται σωστά για την επίτευξη των στόχων του. Ακόμα πραγματοποιήσαμε συνέντευξη με υπεύθυνους του τμήματος μάρκετινγκ της ΠΑΕ ΠΑΟΚ με σκοπό να δούμε πως λειτουργεί το αθλητικό μάρκετινγκ και οι χορηγίες σε πραγματικό επίπεδο, πως αντιμετωπίζουν τις δυσκολίες του κλάδου αλλά και το βαθμό ανάπτυξης που έχει το αθλητικό μάρκετινγκ τα τελευταία έτηel
heal.advisorNameΓκούνας, Αθανάσιοςel
heal.committeeMemberNameΓκούνας, Αθανάσιοςel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμούel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages100 σελ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΥΑΛΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΕΡΝΑΡΗ.pdfΠτυχιακή εργασία1.13 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16049
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.