Εφαρμογές και Προεκτάσεις του Ψηφιακού Μάρκετινγκ Σήμερα (Bachelor thesis)

Ανεστάκης, Ευτύχιος/ Σοφιόγλου, Δημήτριος


This paper attempts to present the reader with the structural features of modern marketing. The elements that make up digital marketing and how they are applied in society. As societies and technologies evolve, so does marketing, following modern trends and giving new ideas and opportunities for entrepreneurship
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Keywords: Ψηφιακό Μάρκετινγκ;Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης;Εργαλείο επικοινωνίας;Πελατολόγιο;Στρατηγικός σχεδιασμός;Mobile Marketing
Description: Πτυχιακή εργασία - Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2020 (α/α 11749)
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15064
Item type: bachelorThesis
General Description / Additional Comments: Πτυχιακή εργασία
Item language: el
Item access scheme: account
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Publication date: 2020-02-19
Bibliographic citation: Ανεστάκης, Ε., Σοφιόγλου, Δ. (2020). Εφαρμογές και Προεκτάσεις του Ψηφιακού Μάρκετινγκ Σήμερα (Πτυχιακή εργασία). Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος
Abstract: Στην εργασία αυτή επιχειρείται να παρουσιαστούν στον αναγνώστη τα δομικά χαρακτηριστικά του σύγχρονου μάρκετινγκ. Τα στοιχεία που απαρτίζουν το ψηφιακό marketing και ο τρόπος εφαρμογής τους στην κοινωνία. Όπως εξελίσσονται οι κοινωνίες και οι τεχνολογία έτσι και το μάρκετινγκ ακολουθεί τις σύγχρονες τάσεις και δίνει νέες προτάσεις και ευκαιρίες για επιχειρηματικότητα
This paper attempts to present the reader with the structural features of modern marketing. The elements that make up digital marketing and how they are applied in society. As societies and technologies evolve, so does marketing, following modern trends and giving new ideas and opportunities for entrepreneurship
Advisor name: Ασημακόπουλος, Κωνσταντίνος
Examining committee: Ασημακόπουλος, Κωνσταντίνος
Publishing department/division: Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Publishing institution: ihu
Number of pages: 63
Appears in Collections:Κατεύθυνση Μαρκετινγκ

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15064
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.