Εφαρμογές και Προεκτάσεις του Ψηφιακού Μάρκετινγκ Σήμερα (Bachelor thesis)

Ανεστάκης, Ευτύχιος/ Σοφιόγλου, Δημήτριος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑνεστάκης, Ευτύχιοςel
dc.contributor.authorΣοφιόγλου, Δημήτριοςel
dc.date.accessioned2022-07-25T12:53:11Z-
dc.date.available2022-07-25T12:53:11Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15064-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία - Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2020 (α/α 11749)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΨηφιακό Μάρκετινγκel
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσηςel
dc.subjectΕργαλείο επικοινωνίαςel
dc.subjectΠελατολόγιοel
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμόςel
dc.subjectMobile Marketingen
dc.titleΕφαρμογές και Προεκτάσεις του Ψηφιακού Μάρκετινγκ Σήμεραel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary11749-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.publicationDate2020-02-19-
heal.bibliographicCitationΑνεστάκης, Ε., Σοφιόγλου, Δ. (2020). Εφαρμογές και Προεκτάσεις του Ψηφιακού Μάρκετινγκ Σήμερα (Πτυχιακή εργασία). Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδοςel
heal.abstractΣτην εργασία αυτή επιχειρείται να παρουσιαστούν στον αναγνώστη τα δομικά χαρακτηριστικά του σύγχρονου μάρκετινγκ. Τα στοιχεία που απαρτίζουν το ψηφιακό marketing και ο τρόπος εφαρμογής τους στην κοινωνία. Όπως εξελίσσονται οι κοινωνίες και οι τεχνολογία έτσι και το μάρκετινγκ ακολουθεί τις σύγχρονες τάσεις και δίνει νέες προτάσεις και ευκαιρίες για επιχειρηματικότηταel
heal.abstractThis paper attempts to present the reader with the structural features of modern marketing. The elements that make up digital marketing and how they are applied in society. As societies and technologies evolve, so does marketing, following modern trends and giving new ideas and opportunities for entrepreneurshipen
heal.advisorNameΑσημακόπουλος, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΑσημακόπουλος, Κωνσταντίνος
heal.academicPublisherΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages63-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Κατεύθυνση Μαρκετινγκ

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15064
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.