The management of online relationships in export business with their customers : other companies B2B (Bachelor thesis)

Βογιατζή, Ελένη/ Θεοδωρίδης, Αλέξανδρος


Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την αναζήτηση και καταγραφή των πληροφοριών που θα δώσουν με σαφή συμπεράσματα τις διαδικτυακές σχέσεις των εξαγωγικών επιχειρήσεων με τους πελάτες τους. Αρχικά, γίνεται εκτεταμένη αναφορά στις Β2Β επιχειρήσεις δηλαδή, τις επιχειρήσεις που προσφέρουν υπηρεσίες και προϊόντα σε άλλες επιχειρήσεις (χονδρική πώληση). Στη συνέχεια, πραγματοποιείται ανάλυση του τρόπου με τον οποίο πραγματοποιήθηκε η έρευνα και τέλος, παρατίθενται τα συμπεράσματα τα οποία προέκυψαν από την έρευνα.
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Keywords: Σχέσεις διαδικτύου;Dealings internet;Επιχειρησιακές σχέσεις;Business relations;Πελάτες;Customers
Abstract: This project discusses the searching and recording of information that will give a clear conclusion on online relationships export business with their clients. Initially, it makes extensive reference to B2B companies are about companies that offer services and products to other operators (wholesale). Then, an analysis of the way in which research and finally held, given the conclusions from the survey.
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/1051
Item type: bachelorThesis
Submission Date: 2016-03-26T19:35:14Z
Item language: el
Item access scheme: free
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Publication date: 2014-12-04
Bibliographic citation: Βογιατζή, Ε. ; Θεοδωρίδης Α. (2015). Η διαχείριση των διαδικτυακών σχέσεων των εξαγωγικών επιχειρήσεων με τους πελάτες τους : άλλες επιχειρήσεις Β2Β. Προπτυχιακή εργασία. Θεσσαλονίκη: Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης.
Abstract: Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την αναζήτηση και καταγραφή των πληροφοριών που θα δώσουν με σαφή συμπεράσματα τις διαδικτυακές σχέσεις των εξαγωγικών επιχειρήσεων με τους πελάτες τους. Αρχικά, γίνεται εκτεταμένη αναφορά στις Β2Β επιχειρήσεις δηλαδή, τις επιχειρήσεις που προσφέρουν υπηρεσίες και προϊόντα σε άλλες επιχειρήσεις (χονδρική πώληση). Στη συνέχεια, πραγματοποιείται ανάλυση του τρόπου με τον οποίο πραγματοποιήθηκε η έρευνα και τέλος, παρατίθενται τα συμπεράσματα τα οποία προέκυψαν από την έρευνα.
Advisor name: Ασημακόπουλος, Κωνσταντίνος
Examining committee: Ασημακόπουλος, Κωνσταντίνος
Publishing department/division: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Publishing institution: teithe
Number of pages: 154
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vogiatzi_Theodwridis.pdf4.77 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/1051
  This item is a favorite for 0 people.

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons