The management of online relationships in export business with their customers : other companies B2B (Bachelor thesis)

Βογιατζή, Ελένη/ Θεοδωρίδης, Αλέξανδρος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΒογιατζή, Ελένηel
dc.contributor.authorΘεοδωρίδης, Αλέξανδροςel
dc.date.accessioned2016-03-26T19:34:14Z-
dc.date.available2016-03-26T19:34:14Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/1051-
dc.description.abstractThis project discusses the searching and recording of information that will give a clear conclusion on online relationships export business with their clients. Initially, it makes extensive reference to B2B companies are about companies that offer services and products to other operators (wholesale). Then, an analysis of the way in which research and finally held, given the conclusions from the survey.en
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΣχέσεις διαδικτύουel
dc.subjectDealings interneten
dc.subjectΕπιχειρησιακές σχέσειςel
dc.subjectBusiness relationsen
dc.subjectΠελάτεςel
dc.subjectCustomersen
dc.subject.lcshΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.lcshElectronic commerceen
dc.subject.lcshΕξαγωγέςel
dc.subject.lcshExportsen
dc.subject.lcshIndustrial marketingen
dc.subject.lcshΒιομηχανικό μάρκετινγκel
dc.titleΗ διαχείριση των διαδικτυακών σχέσεων των εξαγωγικών επιχειρήσεων με τους πελάτες τους : άλλες επιχειρήσεις Β2Βel
dc.titleThe management of online relationships in export business with their customers : other companies B2Ben
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.dateAvailable2016-03-26T19:35:14Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.publicationDate2014-12-04-
heal.bibliographicCitationΒογιατζή, Ε. ; Θεοδωρίδης Α. (2015). Η διαχείριση των διαδικτυακών σχέσεων των εξαγωγικών επιχειρήσεων με τους πελάτες τους : άλλες επιχειρήσεις Β2Β. Προπτυχιακή εργασία. Θεσσαλονίκη: Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης.el
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την αναζήτηση και καταγραφή των πληροφοριών που θα δώσουν με σαφή συμπεράσματα τις διαδικτυακές σχέσεις των εξαγωγικών επιχειρήσεων με τους πελάτες τους. Αρχικά, γίνεται εκτεταμένη αναφορά στις Β2Β επιχειρήσεις δηλαδή, τις επιχειρήσεις που προσφέρουν υπηρεσίες και προϊόντα σε άλλες επιχειρήσεις (χονδρική πώληση). Στη συνέχεια, πραγματοποιείται ανάλυση του τρόπου με τον οποίο πραγματοποιήθηκε η έρευνα και τέλος, παρατίθενται τα συμπεράσματα τα οποία προέκυψαν από την έρευνα.el
heal.advisorNameΑσημακόπουλος, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΑσημακόπουλος, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages154-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vogiatzi_Theodwridis.pdf4.77 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/1051
  This item is a favorite for 0 people.

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons